Podczas tragów Euroshop 2011 Grupa STI zaprezentowała swój nowy produkt: materiały reklamowe z zakresu podświetlanej i animowanej komunikacji marketingowej POS o nazwie El Signs.
El Signs wytwarzają w miejscu sprzedaży grę ruchu i światła, która ożywia POS i przyciąga uwagę potencjalnego klienta. Jak podkreśla dr Frank Ohle, CEO Grupy STI: Nie ma drugiej szansy na zrobienie pierwszego wrażenia. Zdanie to odnosi się przede wszystkim do prezentacji produktów w punkcie sprzedaży. Dlatego też, aby potencjalny klient chciał kupić dany produkt, musi on wcześniej zwrócić na siebie jego uwagę.
El Sign to cienka, lekka i elastyczna wielowarstwowa folia na bazie fosforu, która przekształca energię elektryczną w światło nie wytwarzając przy tym ciepła. Druk i kolor mogą być realizowane w formacie 4c, rozmiar folii waha się od wielkości etykiet do rozmiarów plakatu. Animacja świetlna może być indywidualnie dopasowana. Napęd jest możliwy zarówno poprzez prąd sieciowy, jak i poprzez baterię.
Przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych badania, wykazały, że zastosowanie displayów z materiałami elektroiluminescencyjnymi El Sign zwiększa sprzedaż o 90%, podczas gdy zastosowanie statycznych displayów zwiększa ją o 39%. Okazuje się również, że kierownicy supermarketów chętniej umieszczają tego typu displaye w strategicznych miejscach promocyjnych (88% wszystkich displayów z zintegrowanymi częściami ruchomymi i podświetlanymi), podczas gdy 53% statystycznych displayów jest ustawianych w mniej atrakcyjnych miejscach supermarketów.
W zakresie materiałów elektroiluminescencyjnych Grupa STI nawiązała współpracę z Synergetic Media, strategicznym partnerem, który ma swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Chinach. Współpraca ta zapewnia Grupie STI wyłączne prawo do dystrybucji tychże materiałów w Europie i Australii.
Pierwsze dekoracje wykorzystujące El Signs, jak na przykład ta realizowana dla Milki (na zdjęciu), znajdują się już w europejskich supermarketach. Projekt dla Milki jest dekoracją paletową, na której umieszczony jest sterowany przez sensor ruchu animowany napis wywołujący emocje i przykuwający uwagę klientów.