Logo

Marketing MIX

Robert Lewandowski twarzą marki Coca-Cola

Coca-Cola podpisała umowę o współpracy z Robertem Lewandowskim. Kontrakt ze znanym piłkarzem przewiduje pełen zakres wykorzystania jego wizerunku do celów promocyjno-reklamowych marki. Piłkarz został także ambasadorem tegorocznej edycji młodzieżowego turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup i będzie brał czynny udział w promocji tego projektu.

Robert Lewandowski to dziś jeden z najbardziej znanych piłkarzy młodego pokolenia i czołowy napastnik reprezentacji Polski. Dotychczas w 32 spotkaniach kadry Lewandowski zdobył 10 bramek. Sylwetka młodego napastnika reprezentacji Polski oraz Borussi Dortmund znakomicie wpisuje się w hasło tegorocznej edycji turnieju Coca-Cola Cup: „Od Coca-Cola Cup do UEFA EURO 2012TM”. Lewandowski swoją przygodę związaną
z profesjonalną piłką rozpoczynał właśnie od turnieju Coca-Cola Cup, a dziś jest jednym z głównych kandydatów do gry w reprezentacji podczas turnieju UEFA EURO 2012™.  

Osoba Roberta Lewandowskiego i przebieg jego kariery piłkarskiej mają być wzorem dla młodych adeptów piłki nożnej występujących w turnieju Coca-Cola Cup. Turniej, którego jest dziś ambasadorem, był jednym z ważniejszych  wydarzeń w jego młodzieżowej karierze piłkarskiej. – Robert Lewandowski to nie tylko znany piłkarz, którego zawodowa kariera zaczęła się właśnie od udziału w Coca-Cola Cup. To także bardzo pracowity i ambitny młody człowiek, który dzięki ciężkiej pracy osiągnął już w życiu bardzo wiele. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca z Robertem doprowadzi do jeszcze większej popularyzacji futbolu młodzieżowego i wzrostu zainteresowania naszym turniejem – mówi Sebastian Wężyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.