Logo

Marketing MIX

Nowe kategorie, nowe możliwości

giftsonline.pl poszerzyło swoje szeregi o 3 nowe kategorie tematyczne. Do istniejących 17 kategorii tematycznych dołączyły gadżety motoryzacyjne, sportowe oraz motywacyjne. Nowe kategorie tematyczne, są odpowiedzią na rosnące zainteresowanie  serwisem.

Wraz z wprowadzanymi zmianami, przemianie uległ wygląd wszystkich ikon tematycznych. Ikony z wielokolorowych, zmieniono na jednolite. Zabieg miał na celu jeszcze większe uproszczenie, w poruszaniu się i wyszukiwaniu gadżetów promocyjnych na giftsonline.pl. Ikony zostały zaprojektowane w taki sposób, by jeszcze skuteczniej ilustrować tematykę danej kategorii. Modyfikacji uległ również layout strony. Neutralny wybór kolorów, ma za zadanie skupiać uwagę internautów na prezentowanych ofertach artykułów promocyjnych.

– Z rosnącą ilością firm prezentujących oferty na giftsonline.pl, wzrastało również zapotrzebowanie na nowe kategorie tematyczne. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw zapotrzebowaniom naszych klientów. Mamy nadzieję że nowe kategorie pomogą w jeszcze lepszej prezentacji produktów, a co się z tym wiąże – dotarciem do potencjalnego klienta – mówi Tomasz Gębka marketing manager giftsonline.pl

Na giftsonline.pl, osoby poszukujące pomysłu na upominek reklamowy mogą wybierać spośród 27 000 unikalnych produktów. Artykuły są prezentowane w 260 podkategoriach, przez 200 firm z branży reklamowej.