Logo

Marketing MIX

Nike na największym ekranie MultiTouch

7 i 8 maja w Warszawie przed centrum handlowym Arkadia miała miejsce impreza plenerowa przeprowadzona pod hasłem „Uwolnij siebie z Nike Free!’. Event zorganizowano jako akcję promocyjną nowego modelu obuwia Nike Free Run+ 2, podczas której wszyscy uczestnicy mieli możliwość osobistego wypróbowania nowej kolekcji na specjalnie przygotowanym z tej okazji torze przeszkód. Dodatkową atrakcję stanowił fakt, że organizatorzy do zabawy wprowadzili element rywalizacji i co 2 godziny wyłaniali Mistrzów Testu, czyli osoby, które najlepiej uporały się z testem sprawnościowym. Było o co walczyć – na zwycięzców czekały samodzielnie przez nich zaprojektowane buty Nike Free.

Mimo, że impreza przygotowana została głównie z myślą o prezentacji nowego modelu, uczestnicy mieli możliwość zapoznania się z całą kolekcją Nike. W ustawionym na terenie eventu namiocie zamontowany został największy dostępny w Polsce ekran MultiTouch o wymiarach 2,5m x 1,4m. Pozwolił on na szczegółową i niezwykle atrakcyjną w odbiorze prezentację oferty firmy, a przy tym doskonale wpisał się w klimat spotkania. Zainstalowana aplikacja przygotowana przez firmę Artegence pozwalała gościom przeglądać fotografie i filmy prezentujące kolejne obszary wiedzy o koncepcji Nike Free. Aduma wzbogaciła ją o technologię dotykową, pozwalającą w pełni wykorzystać możliwości dostarczonego przez nas ekranu.