Logo

Marketing MIX

Klimat Mediolanu z Lufthansą

Trwa kampania reklamowa wspierająca promocyjne przeloty do Włoch oferowane przez linie lotnicze Lufthansa Italia. Klimat Mediolanu oddają doskonale niestandardowe akcje ambientowe prowadzone w warszawskich kawiarniach i biurowcach. Oprócz ambientu, kampania, którą zaplanował dom mediowy Mindshare Polska, prowadzona jest w Internecie oraz w prasie.  

Elementem wyróżniającym akcję Lufthansy są niestandardowe działania ambientowe, realizowane w stołecznych biurowcach. Stoiska promocyjne ze zdjęciami Mediolanu, włoska kawa serwowana przez hostessy w strojach stewardess oraz designerskie meble nawiązujące do europejskiej stolicy mody – wszystko zaprojektowane z myślą o Warszawiakach poszukujących atrakcyjnych pomysłów na spędzanie wolnego czasu. Działania ambientowe realizowane są także w warszawskich sieciowych kawiarniach (iCoffee, W biegu Cafe, Bonjour Cafe, Wayne’s Cafe), w których ustawione zostały standy informacyjne, a do każdej kawy w filiżance rozdawane są rozetki reklamowe.

W kampanii skierowanej do Włochów mieszkających w Polsce wykorzystano magazyn Gazetta Italia w wersji tradycyjnej oraz online.

Za koordynację działań ambientowych, planowanie oraz zakup mediów dopowiada dom mediowy Mindshare Polska. Akcja w biurowcach realizowana jest we współpracy z agencją MadelnWarsaw. Za działania w stołecznych kawiarniach odpowiada EM LAB. Kampania będzie trwała do 30 maja br.