DIALOG jest pierwszą firmą, która realizuje kampanię reklamową na ponad 100 pojazdach Wrocławskiego Roweru Miejskiego (WRM). Rowery stają się bowiem coraz ciekawszą alternatywą dla dotychczasowych form reklamy zewnętrznej.
– Niewątpliwie jest to innowacyjna forma komunikacji – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu DIALOGu. – Szczególnie latem, które sprzyja mobilnej, ekologicznej jeździe, a przy okazji – reklamie na rowerach. Nie bez znaczenia były jednak świetne wyniki WRM – ponad 50 tys. wypożyczeń i niemal 16 tys. aktywnych użytkowników, zaledwie po miesiącu intensywnych testów systemu WRM – podkreśla.
W drugiej dekadzie lipca na rowerach WRM pojawiły się charakterystyczne, uśmiechnięte rybki DIALOGu. Dodatkowo, wspólnie z liczącą ponad 1600 fanów społecznością WRM na Facebooku – www.facebook.pl/mbike.wroclaw, prowadzone będą konkursy, w których będzie można wygrać rybkę – pluszową maskotkę DIALOGu.
– Sympatyczne rybki-maskotki będą przyznawane 10 najbardziej aktywnym użytkownikom WRM, w każdym tygodniu trwania kampanii – o szczegółach dodatkowej akcji z DIALOGiem informuje Grzegorz Gałuszka, rzecznik prasowy Nextbike Polska.
Akcja WRM i DIALOGu potrwa do końca sierpnia W tym czasie użytkownicy WRM mogą spodziewać się także pojawienia nowych stacji i rowerów. Reklama na pojazdach WRM to kolejna, wspierana przez DIALOG inicjatywa rowerowa. Już 7 sierpnia w Karpaczu odbędzie się wjazd Diallo UpHill Race, którego spółka jest patronem tytularnym. DIALOG posiada także jeden z najlepiej zorganizowanych we Wrocławiu parkingów dla rowerów swoich pracowników. Co roku pracownicy spółki biorą też udział w akcji „Zagoń Rower do Roboty” – DIALOG zapewnia im m.in. nieodpłatne przeglądy i znakowanie pojazdów.