Logo

Marketing MIX

Świąteczna promocja konsumencka marki KAMIS

Na okres Bożego Narodzenia i Nowego Roku, KAMIS przygotował bardzo atrakcyjną promocję konsumencką dla swoich klientów pod hasłem ”Kolekcja dobrych smaków”. Promocja będzie trwała 3 miesiące – rozpocznie się 2 listopada 2011 r. i potrwa do końca stycznia 2012 r. lub do wyczerpania zapasów. Mechanizm jest bardzo prosty – wystarczy zbierać punkty z promocyjnych opakowań KAMIS, a po zebraniu określonej ilości punktów można odebrać jedną z 50 000 nagród gwarantowanych w salonikach Kolporter na terenie całego kraju.

Polacy korzystają z coraz większej ilości różnorodnych ziół i przypraw. Najpopularniejszym opakowaniem na przyprawy są torebki. Nagroda główna w promocji konsumenckiej KAMIS jest prostym i skutecznym sposobem na uporządkowanie szafki z przyprawami. Jest nią bardzo wygodny organizer na przyprawy. Jest elegancki i trwały, dzięki zastosowaniu szlachetnych materiałów w jego konstrukcji. Składa się z drewnianej podstawy, na której są umieszczone modułowe pojemniki oznaczone nazwami „Zioła”, „Mieszanki przyprawowe” i „Przyprawy”. W ten właśnie sposób konsumenci mogą stworzyć swoją „Kolekcję dobrych smaków”, kompletując odpowiednie przyprawy KAMIS.

W Promocji biorą udział najbardziej popularne produkty KAMIS z trzech kategorii: przyprawy, musztardy oraz ketchupy, oznaczone jako promocyjne. Każde promocyjne opakowanie przypraw to 1 punkt, musztard – 2 punkty, ketchupów – 3 punkty. Będą dostępne w sklepach w całej Polsce.

W ramach przypraw produkty objęte promocją to: Bazylia, Przyprawa do bigosu i potraw z kapusty, Cynamon, Czosnek granulowany, Przyprawa do ryb, Przyprawa do flaków, Goździki, Przyprawa do grzańca, Przyprawa do gyrosa, Przyprawa do kurczaka po Staropolsku, Przyprawa do kurczaka Złocista, Liście Laurowe, Majeranek, Marynata Staropolska, Przyprawa do mięsa wieprzowego, Oregano, Papryka Ostra, Papryka Słodka, Pieprz czarny mielony, Pieprz czarny ziarnisty, Pieprz ziołowy, Ziele angielskie, Zioła Prowansalskie. W promocji biorą udział również musztardy KAMIS: Chrzanowa, Delikatesowa, Francuska, Miodowa, Rosyjska, Sarepska oraz ketchupy KAMIS: Łagodny i Pikantny.

Aby skompletować cały organizer na przyprawy należy zebrać 30 punktów. Można również odebrać organizer w dwóch częściach – zbierając 15 punktów można odebrać połowę organizera. Produkty objęte promocją będą pojawiały się na rynku od połowy października 2011 r. Zebrane punkty będą wymieniane na nagrody gwarantowane w salonikach Kolporter na terenie całej Polski (250 saloników).

Promocja konsumencka KAMIS jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, rynku i handlu w tak gorącym okresie sprzedażowym, jakim jest Boże Narodzenie. Jej celem jest  zwiększenie rotacji produktów KAMIS, najpopularniejszych i najbardziej potrzebnych konsumentom przed Świętami. Nagroda w promocji została dobrana w taki sposób, by z jednej strony być funkcjonalna i przydatna konsumentom, z drugiej strony, by zadowolić estetycznie najbardziej wymagających klientów marki KAMIS.

Akcja ma silne wsparcie medialne – zarówno reklamowe, jak i w punktach sprzedaży. Będzie komunikowana w mediach w postaci: reklamy telewizyjnej (listopad-grudzień 2011), reklamy w prasie kobiecej (listopad-grudzień 2011), Internecie (grudzień 2011 – styczeń 2012), na niestandardowych nośnikach w punktach sprzedaży (listopad – grudzień 2011). Promocja jest wsparta szerokim wachlarzem materiałów POS spójnych komunikacyjnie z opakowaniami promocyjnymi i reklamą konsumencką, są to m. in.: regały promocyjne z produktami KAMIS,  plakaty, czy owijki paletowe.