Firmy oferujące reklamę na nośnikach Digital Signage stoją przed tym samym wyzwaniem, przed którym stanąć musiały agencje reklamy zewnętrznej. Klient wymaga oferty dopasowanej pod jego ściśle określone potrzeby i konkretną grupę odbiorców. A skoro klient wymaga…
Tradycyjny outdoor już od jakiegoś czasu wyspecjalizował się w docieraniu do precyzyjnej grupy odbiorców, w zależności od charakteru produktu. Clear Channel proponuje docieranie do konsumenta w oparciu o trzy wyodrębnione kategorie odbiorców – DINKS (pracujący i stawiający na karierę mieszkańcy wielkich miast), LEJDIS (kobiety) oraz YOUNG (młodzi, niepokorni). W oparciu o te kryteria kampania może być precyzyjnie targetowana. Digital Signage musi gonić te standardy, żeby celnie trafiać z reklamą do konsumenta. Klienci końcowi chwalą sobie takie podejście właścicieli nośników, nie narzekają na jakość lokalizacji i ekranów, ciągle jednak największym problemem z punktu widzenia reklamodawcy jest ogromne rozdrobnienie rynku. (…)
Artykuł ukazał się we wrześniowym wydaniu Raportu Digital Signage.
Cała publikacja dostępna pod adresem: