Logo

Marketing MIX

Ekrany ze specjalną dedykacją

Firmy oferujące reklamę na nośnikach Digital Signage stoją przed tym samym wyzwaniem, przed którym stanąć musiały agencje reklamy zewnętrznej. Klient wymaga oferty dopasowanej pod jego ściśle określone potrzeby i konkretną grupę odbiorców. A skoro klient wymaga…

Tradycyjny  outdoor już od jakiegoś czasu wyspecjalizował się w docieraniu do precyzyjnej grupy odbiorców, w zależności od charakteru produktu. Clear Channel proponuje docieranie do konsumenta w oparciu o trzy wyodrębnione kategorie odbiorców – DINKS (pracujący i stawiający na karierę mieszkańcy wielkich miast), LEJDIS (kobiety) oraz YOUNG (młodzi, niepokorni). W oparciu o te kryteria kampania może być precyzyjnie targetowana. Digital Signage musi gonić te standardy, żeby celnie trafiać z reklamą do konsumenta. Klienci końcowi chwalą sobie takie podejście właścicieli nośników, nie narzekają na jakość lokalizacji i ekranów, ciągle jednak największym problemem z punktu widzenia reklamodawcy jest ogromne rozdrobnienie rynku. (…)

Artykuł ukazał się we wrześniowym wydaniu Raportu Digital Signage.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2011/RAPORTDS.pdf