Logo

Marketing MIX

Kampania twójoutdoor.pl

Projekt twójoutdoor.pl rozpoczyna się kampanią reklamową, która w swojej pierwszej odsłonie potrwa do końca listopada 2011 roku. Kampania realizowana jest przez Cityboard Media i Ströer Media na 600 nośnikach reklamowych o formacie 6 x 3 (18m2), 50 nośnikach reklamowych o formacie 12 x 3 (36m2) oraz 50 nośnikach reklamowych o formacie 12 x 4 (48m2) w 29 miastach Polski.

Kampania realizowana pod hasłem Pokaż się! ma na celu przybliżenie małym i średnim przedsiębiorstwom informacji, jak dobre efekty może przynosić outdoor w docieraniu do konsumentów produktów i usług, tak na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym, kierując klientów np. do sklepów, czy punktów usługowych. Kampanii towarzyszy sześć projektów plakatów, posługujących się hasłami przedstawiającymi wybrane cechy reklamy zewnętrznej. Hasło „Nie dam się wyłączyć” tłumaczy, że outdoor nie zależy od deklaracji konsumentów, jak np. tv, radio, czy internet; hasło „Przyciągam wzrok” mówi o podstawowej zalecie outdooru, jaką jest obraz i jego czytelność; kolejne hasło „Jeszcze mnie zobaczysz” przekonuje, że reklama na nośniku nie znika po kilku sekundach, ale jest stale obecna – tak długo, jak długo trwa kampania reklamowa; podobnie hasło „Pracuję 24 godziny na dobę” – reklama na nośniku reklamy zewnętrznej jest widoczna całą dobę. Dużą zaletą reklamy zewnętrznej dla przedsiębiorcy jest bezpośredni, naturalny charakter tego medium, o czym między innymi mówi hasło „Jestem bardzo bezpośredni”; w haśle „W mieście rządzę ja” podkreślamy, że outdoor jest najlepszym medium,by zaistnieć w umysłach miejskich konsumentów.