Logo

Marketing MIX

Nowa oprawa graficzna Fitness TV (wideo)

Spółka akcyjna 3 Space wprowadziła nową identyfikację wizualną Fitness TV. Po roku emisji programu audiowizualnego w sieciach renomowanych fitness klubów znajdujących się w największych miastach Polski spółka zdecydowała się ujednolicić oprawę graficzną Fitness TV.

„Wdrożenie nowej bardzo atrakcyjnej wizualnie oprawy programu to kolejny krok w rozwoju spółki. Naszym celem jest realizacja długofalowej strategii, która umożliwi nam bycie liderem w branży sieci narrowcastingowych skierowanych do klientów klubów fitness” – mówi prezes 3 Space S.A. Katarzyna Kłopocińska.  

Oprócz nowej oprawy graficznej w Fitness TV pojawią się zmiany w ramówce programowej. „Zobaczymy więcej relacji sportowych, m.in. z zawodów surfingowych, snowboardowych oraz pokazy mody” – wyjaśnia prezes 3 Space S.A. Katarzyna Kłopocińska.

Nowa energetyczna oprawa ma zachęcać do oglądania programu, z którego można się m.in. dowiedzieć, jak dbać o kondycję i zdrowie, oraz przekonywać, że świetna kondycja fizyczna procentuje na wszystkich płaszczyznach życia.

Animowana grafika Fitness TV to głęboko przemyślany artystyczny projekt, który również kreuje wizerunek spółki jako firmy nowoczesnej i rozwijającej się  – dodaje  prezes 3 Space S.A.

Nowa oprawa graficzna utrzymana jest w kolorze jasnoszarym z pomarańczowym i różnymi odcieniami niebieskiego. Napis „fitness”, pisany czcionką w energetycznym kolorze pomarańczowym, odbija się na szarym tle.  Skrót TV stylizowany jest na postać trzymającą wstążkę gimnastyczną. Całość stanowi atrakcyjny i przejrzysty przekaz.

Fitness TV, od 23 listopada br. w nowej oprawie,  dostępna jest w renomowanych klubach fitness zlokalizowanych w największych miastach Polski.