Logo

Marketing MIX

Karol Gajewski nowym prezesem San Markos

Szefem agencji San Markos został Karol Gajewski dotychczasowy dyrektor zarządzający. Magdalena Czaja długoletnia prezes awansowała w strukturach On Board San Markos Group na stanowisko wiceprezes odpowiedzialnej za rozwój nowych projektów grupy. Nowy prezes San Markos zapowiada kontynuację zmian w strategii i działaniu agencji. Od września br. Karol Gajewski sprawował funkcję dyrektora zarządzającego wdrażając z sukcesem nowatorską strategię opartą o nowe działy Strategy & Concept, Creative & Multimedia, Brand & Project Management oraz optymalizując ofertę agencji do aktualnych trendów rynku.

– Priorytetem jaki stoi przed agencją jest przede wszyskim rozwój oferty dostosowanej do oczekiwań i potrzeb rynku oraz umocnienie nowych działów Strategy & Concept, Creative & Multimedia oraz Brand & Project Management. Będzie to wymagać od nas wszystkich najwyższej jakości usług i obsługi, ale także nowatorskich i przełomowych rozwiązań komunikacyjnych opartych w dużej mierze o nowe technologie. Dziś klienci oczekują od nas nie tylko kreatywnej reklamy, ale również,  coraz częściej potrzebują doradztwa przy podejmowaniu strategicznych decyzji komunikacyjnych. Oferujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania marką oraz strategiczne wsparcie przy podejmowaniu kluczowych decyzji mających wpływ na wyniki biznesowe naszych klientów – wyjaśnia Karol Gajewski, prezes San Markos.

Karol Gajewski posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez pięć lat zarządzał agencją reklamową Ad House. Wcześniej był współzałożycielem Agencji Matchstick s.c. oraz international sales & marketing managerem w Wydawnictwie Promedia. Z agencją San Markos jest związany od 2009 roku. W tym czasie pracował m.in. dla takich klientów jak: Kropla Beskidu, Łaciate, RWE Polska, Telekomunikacja Polska, Siemens, OBI, TMS Brokers, Segece Polska.