Logo

Marketing MIX

Agencja Kamikaze wzmacnia dział Obsługi Klienta oraz IT

Agencja Kamikaze wzmocniła zespół o trzy nowe osoby. Do działu Obsługi Klienta dołączyli dwaj Account Managerowie – Karolina Sobolewska (na zdjęciu) oraz Michał Gryglewski. Nowym szefem działu IT Kamikaze został Krzysztof Zalasa.

Karolina Sobolewska, która do Kamikaze dołączyła w październiku, przez ostatnie lata pracowała w Agencji Reklamowej Naima (filii szwajcarskiej firmy Atelier Vert Pomme), w której odpowiadała m.in. za koordynowanie projektów dla szwajcarskich klientów agencji. Stanowisko Account Managera Kamikaze objął również Michał Gryglewski, który doświadczenie zdobywał m.in. w agencji Digital One, gdzie zajmował się koordynacją projektów dla takich klientów jak PZU, Orange i Estēe Lauder. Do Kamikaze przeszedł z Ceramiki Paradyż, gdzie jako Specjalista ds. Marketingu Internetowego zajmował się strategią online marek Grupy Paradyż.

Nową siłę zyskał również dział IT Kamikaze – stanowisko Szefa Technologii objął Krzysztof Zalasa. Krzysztof wcześniej pracował m.in. w RedBelt czy Bild Presse Polska, gdzie pełnił rolę Szefa działu www.tworzącego min. serwisy internetowe przystosowane pod bardzo wysoką oglądalność, czy autorską platformę reklamową, zarządzającą reklamami na kilkuset dużych witrynach. Z branżą interaktywną związany jest od ponad 10 lat, specjalizuje się w zwinnych metodykach wytwarzania oprogramowania i budowaniu skalowalnych serwisów internetowych. W Kamikaze, wraz z zespołem programistów, będzie wdrażał najnowsze dostępne rozwiązania technologiczne.