Logo

Marketing MIX

„Budget Cleaning” z narzędziami Sodexo

Koniec roku za pasem, a w Twoim budżecie zostały niewykorzystane środki? Szukasz sposobu, żeby jeszcze w tym roku zoptymalizować koszty akcji marketingowych? Dołącz do akcji „Budget Cleaning” i efektywnie zarządzaj budżetem z narzędziami motywacyjnymi Sodexo Motivation Solutions! Przed końcem roku wiele firm przeprowadza podsumowania dotychczasowych akcji i wydatków marketingowych. Wtedy okazuje się, że w budżecie zostały niewykorzystane środki, które niestety przepadną wraz z końcem roku. Na szczęście dzięki narzędziom Sodexo Motivation Solutions jest na to proste rozwiązanie! Z myślą o firmach, które szukają sposobu na skonsumowanie niewykorzystanego budżetu, wiodący dostawca motywatorów dla biznesu przygotował specjalną ofertę pod nazwą „Budget Cleaning”.  

„Koniec roku kalendarzowego stawia przed większością firm dwa marketingowe wyzwania – przygotowanie świątecznych prezentów dla pracowników i partnerów biznesowych oraz podsumowanie dotychczasowych inicjatyw, także pod względem finansowym. Chcąc być dla naszych klientów nie tylko kontrahentem, ale przede wszystkim doradcą, przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę w obydwu tych obszarach. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży motywatorów biznesowych i szerokiej ofercie narzędzi motywacyjnych nasi konsultanci szybko przygotują ciekawą ofertę, która pozwoli zagospodarować niewykorzystane środki. Z punktu widzenia klienta taka inwestycja ma dwie zalety – pozwala uniknąć strat w budżecie poprzez inwestycję w narzędzia, które można wykorzystać w przyszłorocznych projektach marketingowych.” – podsumował najnowszą inicjatywę Beniamin Schön, Category Manager w segmencie Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions.

Oferta „Budget Cleaning” oparta została na najbardziej popularnych i efektywnych motywatorach biznesowych – Kartach Premiowych i Kuponach Sodexo Motivation Solutions. Doradcy Klienta chętnie dzielą się również swoją wiedzą i udzielają porad, jak optymalnie zarządzać budżetem marketingowym od strony podatkowej. Działania w ramach „Budget Cleaning” wspiera kampania SEM.  

Kupony Premiowe z 0% VAT

Kupony Sodexo Motivation Solutions od lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, spełniając rolę cenionego motywatora biznesowego i uniwersalnej nagrody w projektach wsparcia sprzedaży. Od kwietnia 2011 roku Kupony są jednym z najbardziej atrakcyjnych rozwiązań także pod względem podatkowym. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług opodatkowaniu podlegać ma każde nieodpłatne przekazanie towarów, w tym również nagrody przekazywane w ramach działań promocyjnych. Zwolnione z VAT są tylko próbki, prezenty o małej wartości i drukowane materiały reklamowe. Od tego przepisu jest jednak jeszcze jeden wyjątek. W obecnym stanie prawnym opodatkowaniu nie podlega bowiem również przekazanie znaków legitymacyjnych, czyli wszelkiego rodzaju bonów i kuponów. Dlatego jeśli firma nie dysponuje dużym budżetem, ale z drugiej strony zależy jej na obdarowaniu uczestników programu lojalnościowego atrakcyjną gratyfikacją, warto zastanowić się nad zastąpieniem nagród rzeczowych bonami towarowymi, które pozwalają zaoszczędzić 23% budżetu marketingowego.

Nowoczesne przedpłacone Karty Premiowe

Karta Premiowa Sodexo Motivation Solutions to propozycja skierowana do firm poszukujących nowoczesnych narzędzi wsparcia sprzedaży i atrakcyjnych nagród w programach lojalnościowych. Zaletą Kart przedpłaconych jest możliwość wielokrotnego doładowania, co jest szczególnie ważne w przypadku wieloetapowych programów lojalnościowych, w których nagrody przekazywane są zwycięzcom więcej niż raz. Koszt aktywacji Karty ponoszony jest tylko za pierwszym razem, a każda następna transakcja wykonywana jest bezpłatnie. Dodatkową oszczędnością jest także logistyka Karty – jej dostarczenie do odbiorcy jest szybkie, proste i tanie. Karta Premiowa Sodexo gwarantuje szereg korzyści i udogodnień nie tylko dla firmy, ale także bezpośrednich użytkowników. Produkt wydawany jest we współpracy z Bankiem BPH na platformie VISA, co gwarantuje dostęp do ponad 190 tysięcy punktów akceptujących w całej Polsce, a także umożliwia realizację płatności w Internecie oraz wypłatę gotówki z bankomatów. Karcie towarzyszy bogaty program promocji, dzięki któremu użytkownik otrzymuje rabaty w PromoStrefie – sklepie internetowym dedykowanym użytkownikom Kart Sodexo. Z myślą o swoich klientach, dla których pozytywny wizerunek jest priorytetem, firma Sodexo wprowadziła możliwość personalizacji do potrzeb konkretnej firmy. Na Karcie Premiowej można umieścić dowolną grafikę lub logotyp, zmieniając ją w unikalny nośnik komunikatu reklamowego wspierającego wizerunek nowoczesnej i otwartej na współpracę firmy.