Logo

Marketing MIX

Mobilne ekrany

Ekrany Digital Signage opanowały sztukę migracji z miejsca na miejsce. Mobilny ekran jest wygodny, a dzięki swojej jakości oraz rozmiarom stwarza duże możliwości kreatywnego wykorzystania. Eventy, targi, koncerty, kampanie reklamowe – wszędzie tam mobilne ekrany sprawdzą się jako nośnik promocyjny oraz informacyjny.

Mobilny ekran Digital Signage może być wykorzystywany w kontekście kampanii reklamowych, ale także na użytek różnego rodzaju imprez i eventów plenerowych. Może przybierać formę mobilnych nośników z ekranem LED lub pojazdów umożliwiających odtwarzanie materiałów audio-video podczas poruszania się. Wszechobecny cluttering wśród billboardów i zobojętnienie na tradycyjne kanały promocji otwierają zupełnie nową drogę wszelkim alternatywnym sposobom reklamowania. – Reklama mobilna jako jedyna umożliwia bardzo precyzyjne lokalizowanie kampanii – mówi Grzegorz Przeździecki, psycholog, Dyrektor Zarządzający Empire Media: Shining City Space – Ponadto oferuje możliwość dotarcia do odbiorcy w dowolnie wybranym miejscu, co w połączeniu z elementem zaskoczenia daje rewelacyjną skuteczność w zapamiętywaniu komunikatów i pozycjonowaniu produktu czy usługi reklamodawcy – dodaje Przeździecki. (…)

Artykuł ukazał się w listopadowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

http://issuu.com/oohmagazine/docs/ooh_4_2011