Logo

Marketing MIX

Kamiania POS dla kosmetyków „Axe Hair”

W celu wprowadzenia na rynek kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów „Axe Hair”, Grupa STI zaprojektowała dla firmy Unilever wyjątkowe rozwiązanie na display ze zintegrowaną sferą edukacyjną. W górnej części displaya, tuż przy toperze, została umieszczona specjalna rurka obrotowa, na której znajdują się informacje dotyczące różnych możliwości stylizacji włosów.  Dzięki niej klient wchodzi w bezpośrednią interakcję z produktem i tym samym, otrzymuje większą motywację do podjęcia decyzji zakupowej.

Modularna konstrukcja displaya sprawia, że może być on zastosowany zarówno do prezentacji różnego rodzaju typów kosmetyków, jak i ich pozycjonowania w różnych krajach. Dzięki temu firma Unilever oszczędza czas niezbędny do projektowania displaya, redukuje koszty i złożoność przebiegu wszystkich procesów, a to z kolei jest korzystne zarówno ekonomicznie, jak i ekologicznie. Ustawienie różnego rodzaju kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów na jednej półce displyowej wzmaga zakup większej ilości towaru.

Wprowadzenie produktu na rynek w lutym i marcu 2012 jest wspomagane całościową kampanią reklamową, w której tekturowe rozwiązanie POS Grupy STI stanowi jeden z jej elementów.

Wykonany z tektury falistej, wysoce uszlachetniony system plakatowy został uzupełniony o specjalną wkładkę antypoślizgową, która chroni display przed niepożądanym działaniem wody.