Logo

Marketing MIX

Converse dodaje kolor

Z początkiem kwietnia br. w wybranych polskich miastach ruszyła najnowsza kampania marki Converse – „Po prostu dodaj kolor”.  Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House i jego internetowy dział DiGi Media Store. Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana przez Dział Marketingu firmy AmerSport Sp. z o.o. – wyłącznego dystrybutora obuwia i odzieży marki Converse w Polsce.

Zarówno nazwa, jak i kolorystyka kampanii nawiązują do najnowszej kolekcji trampek WIOSNA 2012 CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR. Media wykorzystane w kampanii to outdoor (mix nośników, w tym nośniki konsekutywne), Internet (mix witryn i formatów), nośniki niestandardowe (murale) oraz prasa. Kolory poszczególnych layoutów odzwierciedlają pięć kolorów trampek dostępnych w wiosennej kolekcji: Iris Orchid (kwiatowy fiolet), Nectarine (nektarynkowy), Classic Green (soczysta zieleń), Tomato (pomidorowy) i Dazzling Blue (kobaltowy).

Kampania potrwa do końca kwietnia 2012, a zobaczyć ją można w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Trójmieście.