Logo

Trade marketing

Siegnij po mnie i kup mnie!

Nie ma nic lepszego na przesilenie wiosenne niż talerz zupy pełnej witamin i kubek gorącej herbaty dodający
energii. Specjalanie dla swoich klientów firma Unilever prezentuje dwie marki w nowej odsłonie.

Warszawa, 12/6/2012: Zaprojektowane przez Grupę STI kartonowe displaye dla marek Amino i Saga podkreślają ich wyjątkowość i zachecają do dokonania zakupu w miejscu sprzedaży.

Optymalne wykorzystanie przestrzeni
W odróżnieniu od tradycyjnych koszy wrzutowych opartych na formie sześciokąta, displaye przygotowane przez Grupę STI maksymalnie eksponują frontową część, tym samym optymalnie wykorzystując wielkość ¼ palety. Taki układ kosza wrzutowego przyczynia się ponadto do większej widoczności każdej z marek, gdyż właśnie w przedniej części displaya są one szczególnie mocno podkreślone.
Dodatkowa zaleta displayów jest również ich wewnętrzny układ. Cztery zintegrowane przegrody umożliwiają potencjalnemu klientowi łatwy i szybki dostep do różnych produktów skupionych w jednym miejscu. W promowanej ofercie Amino i Sagi klient może dokonać wyboru pomiędzy czterema ulubionymi produktami. Zależnie od potrzeby i ochoty może on siegnąć po jedną z czterech typowych zup polskich, takich jak np.rosół, barszcz, pomidorowa, gulasz, albo też wybrac czarną, ziołową lub też owocową herbatę.

Prosty w złożeniu
Jako że, obydwa displaye cechują sie podobną konstrukcją, a ponadto są dostarczane do supermarketów
w złożonej formie, redukcji ulegają nie tylko koszty produkcji i opłaty transportowe, ale również cały proces
logistyczny ulega uproszczeniu. Dzięki przemyślanej konstrukcji displaya może on być szybko złożony i zatowarowany w miejscu sprzedaży. Otwarta konstrukcja kosza wrzutowego pozwala na łatwy dostęp do oferowanego produktu i zachęca do dokonania zakupu.