Logo

Marketing MIX

Momentum dla Teva Pharmaceuticals Polska

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum opracowała nową wersję serwisu www.kochamdbam.pl dla marki Vibovit. Strategia serwisu zaproponowana przez Momentum, kładzie duży nacisk na eksperckość i poradniczy charakter prezentowanych treści.

Agencja Momentum, przy współpracy z dedykowanym zespołem Teva Pharmaceuticals – Małgorzatą Miszczak – Kierownikiem Marki Vibovit, zaproponowały grono ekspertów w postaci pediatry, kucharza, dietetyka oraz psychologa, którzy nie tylko dostarczają interesujące treści dotyczące obszarów własnej specjalizacji, ale także odpowiadają na pytania rodziców/ odwiedzających serwis.

Taka forma podejścia do contentu strony www.kochamdbam.pl zapewnia wysoki poziom interaktywności z użytkownikami oraz stanowi źródło ciekawych i praktycznych informacji na temat dbania o kondycję najmłodszych.
Poza obszarem eksperckim, Momentum zaproponowało kategorię poświęconą formom spędzania wolnego czasu przez dzieci (gry i animacje dla młodszych) oraz szereg inspirujących wskazówek, jak aktywnie włączyć się w zabawę z własnym dzieckiem.

Serwis kochamdbam.pl w nowej odsłonie wystartował 2 lipca.