Logo

Marketing MIX

Fotolia dostępna już w 20 krajach świata

Fotolia kontynuuje swój rozwój, udostępniając swoje usługi w kolejnych krajach: Argentynie, Chile, Meksyku, Kolumbii oraz Australii. Rozwój ten sprawia, że Fotolia dostarcza aktualnie swoje usługi dla klientów 20 krajów w 12 różnych językach. Wprowadzenie usług zlokalizowanych w Ameryce Łacińskiej i Australii jest strategicznym krokiem w celu pozyskania jeszcze większej ilości prac od lokalnych artystów oraz zbudowania długotrwałych relacji partnerskich z klientami w tych krajach.

Fotolia jest wyjątkowo popularna wśród banków fotografii stockowej online w Ameryce Północnej oraz w Europie, gdzie odnotowuje się wysoki wskaźnik dostępu do Internetu. W ciągu ostatnich 10 lat wskaźnik ten wzrósł ponad dziesięciokrotnie w Ameryce Południowej, stanowiąc dzisiaj 55% tego samego wskaźnika odnotowanego w Ameryce Północnej. Ten wzrost dostępu do Internetu wpisuje się bezpośrednio w model crowdsourcingu Fotolia.

Od momentu rozwoju w Brazylii w 2010 r, Fotolia odnotowała pozytywny przypływ zainteresowania ofertą w Ameryce Łacińskiej. Współpracując już z artystami z Argentyny, których prace spotykają się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów, Fotolia poszukuje i chce nawiązać współpracę z najlepszymi i najbardziej utalentowanymi twórcami w Ameryce Łacińskiej. Alejandro Ventura, profesjonalny fotograf i Dyrektor Regionalny Fotolia na Amerykę Południową potwierdza ten trend: „Kraje Ameryki Łacińskiej są pełne utalentowanych fotografów, którzy czekają na odkrycie ich. Fotolia pomoże im w dostępie do ogólnoświatowych odbiorców, wprowadzając zagadnienia microstocku oraz licencjonowania praw na nowe rynki.”

„Zauważamy znaczący rozwój w Ameryce Łacińskiej i Australii, rynki te bardzo szybko rosną, podobnie jak niektóre z naszych Europejskich rynków. Lokalizowanie naszych usług było zawsze dla nas ważne, aby dostarczać najlepszą ofertę dla naszej stale rosnącej bazy Klientów”, mówi Oleg Tscheltzoff, Prezes i Współzałożyciel Fotolia. „Jesteśmy agencją fotografii stockowej z najlepszym międzynarodowym zasięgiem, a ostatnia inwestycja KKR w Fotolia oznacza, że możemy nadal rozwijać nasz zasięg na kolejne kraje.”