Rusza kampania edukacyjna pod hasłem„Dobry wzrok na całe życie” realizowana przez markę ACUVUE® w ramach programu ACUVUE® Eye Health Advisor®. Kampania będzie promowało dbanie o wzrok zachęcając do regularnych wizyt u specjalisty. W kampanii marketer wykorzysta działania przy użyciu Digital OOH na niespotykaną do tej pory w Polsce skalę.
Celem kampanii jest podniesienie świadomości społeczeństwa dotyczącej istoty regularnych wizyt w gabinecie okulistycznym i konieczności kontroli wzroku oraz wypromowanie Światowego Dnia Wzroku, który przypada na 11 października. W ramach kampanii ACUVUE® Eye Health Advisor®, w dniach 11-14 października będzie można bezpłatnie dokonać wstępnej kontroli wzroku w salonach optycznych biorących udział w akcji na terenie całej Polski.
Kampania obejmuje działania w TV, prasie, Internecie, OOH oraz na nośnikach Digital OOH. W zakresie nośników Digital OOH, działania obejmą ponad 440 lokalizacji oraz ponad 15 300 nośników Digital OOH. Jest to największy tego typu projekt, jaki był realizowany w Polsce z wykorzystaniem nośników Digital OOH.
Kampanię zaplanował dom mediowy OMD. Dysponentem nośników Digital OOH jest Screen Network.