Z początkiem października wystartowała ogólnopolska, szeroko zakrojona kampania reklamowa napoju energetycznego BLACK – BLACK SEX ENERGY. Działania reklamowe objęły emisję dwóch 15 s. spotów telewizyjnych, reklamę zewnętrzną, prasę oraz Internet. Eksponowane na billboardach 6×3 oraz 12×3 kreacje reklamowe BLACK SEX ENERGY zostały objęte cenzurą! Ocenzurowane reklamy BLACK SEX ENERGY można zobaczyć na nośnikach OOH w ośmiu największych miastach Polski.
Bohaterkami najnowszej kampanii reklamowej napoju energetycznego BLACK są dwie piękne modelki, które wystąpiły wcześniej w spotach reklamowych u boku Mike’a Tysona, ambasadora marki BLACK. W kreacjach wykorzystano dwa hasła „Bądź grzeszny” oraz „Sprawdź jak działa”. Kampania BLACK SEX ENERGY wywołała liczne komentarze ze strony przedstawicieli organizacji społecznych. Mimo braku stanowiska Rady Etyki Reklamy w sprawie ekspozycji billboardów w kampanii BLACK SEX ENERGY, producent napoju energetycznego BLACK zdecydował o zaklejeniu fragmentów billboardów eksponujących ciała pięknych modelek.
– Kampania reklamowa BLACK SEX ENERGY odwołuje się do kanonu kobiecego piękna i zmysłowości, które niemalże od zawsze współistnieją w reklamie i wykorzystywane są przez wybitnych kreatorów zarówno mody, jak i reklamy. Mimo, iż sposób prezentacji modelek nie narusza przepisów prawa, ani nie eksponuje niczego ponad to, z czym wszyscy mamy na co dzień styczność oglądając telewizję, postanowiliśmy sami ocenzurować reklamy BLACK SEX ENERGY. Znakomity odbiór kampanii najnowszej BLACK wśród naszych konsumentów przekonuje nas, iż świat marki BLACK przypadł im do gustu. A ocenzurowane reklamy BLACK zwrócą uwagę nie tylko tych osób, które umieją dostrzec i docenić kobiece piękno – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Kampania będzie trwała do końca października.