Logo

Marketing MIX

Mixx Awards: „Lech Tribute” kampanią roku

"Lech Tribute" najlepszą kampanią reklamową A.D. 2012, Człowiekiem Roku – Polscy Internauci. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nagrodził najlepszekampanie reklamowe online podczas uroczystej gali Mixx Awards 2012.

Nagrody Mixx przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy ocenia wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność.

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się "Lech Tribute", przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja zdobyła także nagrodę w kategorii Kampanie cross-mediowe. Na wyróżnienie zasługuje także GONG, zdobywca nagród MIXX w dwóch kategoriach: Branded kontent oraz Najlepsze zastosowanie nowych mediów.

Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Polscy Internauci. Zarząd IAB Polska uznał, że Człowiek Roku nie ma jednego imienia. Polscy Internauci pokazali jak wielką siłą dysponują. – Nagroda jest za umiejętność wykorzystania internetu do tego żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na rożne tematy społeczne i polityczne, oraz umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu – powiedział Piotr Kowalczyk, prezes Zarządu IAB Polska.

W tym roku po raz pierwszy w historii została przyznana nagroda w kategorii Mobile / Apps / Tablets. Nagroda ta dostała się w ręce GoldenSubmarine.