Logo

Marketing MIX

Customer Insight – Jak odkrywać potrzeby klientów

Customer Insight – pojęcie marketingowe jest powszechnie znane. W praktyce jest jednak sporo problemów z aplikacją tej wiedzy. Zbyt powierzchowne rozumienie tematu, lekceważenie złożoności ludzkich zachowań oraz brak solidnego warsztatu narzędziowego utrudniają odkrywanie nowych okazji rynkowych. Przygotowane spotkanie to remedium na te problemy. Jego celem jest wyposażenie każdego uczestnika w optymalny mix wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które pozwolą skutecznie odkrywać potrzeby klienta a co za tym idzie poszukiwać nowych obszarów innowacji, odbiorców czy zastosowań produktów. Warsztaty są pełne praktycznej wiedzy i case studies. Uczestnicy będą mieli okazję także wziąć udział w ćwiczeniu wybranych metod głębokiej analizy potrzeb klienta.To jedyne na rynku, tak mocno praktyczne i skupione na analizie potrzeb klienta spotkanie, którego celem jest wsparcie strategii marketingowej.

Udział w warsztatach przyniesie:
– mix wiedzy oraz praktycznych umiejętności w odkrywaniu potrzeb klienta
– umiejętność prawidłowego defniowania insightu
– wiedzę na temat tego, czego się wystrzegać w formułowaniu insightu
– przegląd sposobów identyfikowania potrzeb klienta z różnych poziomów (emocjonalne, funkcjonalne)
– ćwiczenie wybranych metod głębokiej eksploracji potrzeb klienta (na podstawie metod najwybitniejszej firmy projektowej na świecie: amerykańskiej IDEO)
– inspirację w poszukiwaniu innowacji, nowych zastosowań produktów oraz nowych odbiorców

Podczas warsztatów m.in.:
– Proces defniowania insightu
– Zaawansowana analiza potrzeb konsumenta w przełożeniu na strategię marketingową
– Zasady formułowania prawidłowego insightu – w tym czego unikać, czyli przykłady błędnych insightów
– Case studies: Dove, Humankind, Downy Single Rinse, Zipcar, Crocs i Segway, Haier

Temat warsztatu: Customer Insight – Jak odkrywać potrzeby klientów
Kiedy: 11-12 grudnia 2012
Gdzie: Hotel Hyatt, Warszawa, ul. Belwederska 23
Prowadzący: Jacek Pogorzelski, Właściciel i Dyrektor Zarządzający, PrimeCode –  Strateg i praktyk marketingu XXI wieku

Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Więcej informacji udzieli:  Anna Banaś – Head of Sales,  tel. 12 350 54 06, mob. 605 990 659
email: anna.banas@bluebusinessmedia.com

Pełny program warsztatu: www.academy.bbm.pl/ci