Logo

Marketing MIX

Provident wybrał dom mediowy

Provident Polska wyłonił dom mediowy. Jest nim OMD. Zaprezentowana przez zwycięzców przetargu strategia, kreatywność oraz podejście do współpracy były najbliższe wizji firmy.

Przetarg jest efektem rozpoczętej w tym roku kampanii repozycjonowania marki. Do przetargu zostało zaproszonych kilka domów mediowych, z czego sporządzono short listę czterech firm. „Wybór był niezwykle trudny, ponieważ propozycje domów mediowych były niezwykle bliskie wizji firmy i świadczyły o doskonałym zrozumieniu briefu” – mówi Katarzyna Jóźwik, członek zarządu, dyrektor pionu marketingu w Provident Polska.

Dom mediowy OMD został wybrany na rok. Zakres działań dotyczy obsługi zakupu mediów i dostosowania kanałów komunikacji do kampanii repozycjonowania marki, która będzie kontynuowana w przyszłym roku.

„Bardzo cieszymy się, że doceniono naszą wizję i strategię mediową, tym bardziej, że Provident postawił uczestnikom przetargu wysoko poprzeczkę. Współpraca z tak dojrzałym i przygotowanym merytorycznie  marketerem to dla nas przyjemność i szansa na pokazanie w pełni kompetencji naszej agencji” –  mówi Beata Szcześniak, managing director w OMD (oddział Macroscope).

Dom mediowy OMD powstał w 1993 roku. Założycielem i liderem najstarszego w Polsce domu mediowego  jest Jakub Bierzyński. Oddział Macroscope obsługuje między innymi takich Klientów jak: Grupa Żywiec, Polpharma, McDonald's, Bakoma, Herbapol Lublin, HP, Tikkurilla, Strauss Café Poland, Samsonite.

Za całość działań kreatywnych odpowiada agencja White Rabbit. Wcześniej za działania w mediach odpowiadał dom mediowy Starlink.