Provident Polska wyłonił dom mediowy. Jest nim OMD. Zaprezentowana przez zwycięzców przetargu strategia, kreatywność oraz podejście do współpracy były najbliższe wizji firmy.
Przetarg jest efektem rozpoczętej w tym roku kampanii repozycjonowania marki. Do przetargu zostało zaproszonych kilka domów mediowych, z czego sporządzono short listę czterech firm. „Wybór był niezwykle trudny, ponieważ propozycje domów mediowych były niezwykle bliskie wizji firmy i świadczyły o doskonałym zrozumieniu briefu” – mówi Katarzyna Jóźwik, członek zarządu, dyrektor pionu marketingu w Provident Polska.
Dom mediowy OMD został wybrany na rok. Zakres działań dotyczy obsługi zakupu mediów i dostosowania kanałów komunikacji do kampanii repozycjonowania marki, która będzie kontynuowana w przyszłym roku.
„Bardzo cieszymy się, że doceniono naszą wizję i strategię mediową, tym bardziej, że Provident postawił uczestnikom przetargu wysoko poprzeczkę. Współpraca z tak dojrzałym i przygotowanym merytorycznie marketerem to dla nas przyjemność i szansa na pokazanie w pełni kompetencji naszej agencji” – mówi Beata Szcześniak, managing director w OMD (oddział Macroscope).
Dom mediowy OMD powstał w 1993 roku. Założycielem i liderem najstarszego w Polsce domu mediowego jest Jakub Bierzyński. Oddział Macroscope obsługuje między innymi takich Klientów jak: Grupa Żywiec, Polpharma, McDonald's, Bakoma, Herbapol Lublin, HP, Tikkurilla, Strauss Café Poland, Samsonite.
Za całość działań kreatywnych odpowiada agencja White Rabbit. Wcześniej za działania w mediach odpowiadał dom mediowy Starlink.