Logo

Marketing MIX

Canon zaprasza na pojedynek zdjęć

Rusza polska odsłona nowej kampanii promocyjnej Canon "Potęga pokolenia M", skierowana do blogerów i internautów. W ramach współpracy z portalem Interia.pl zaplanowano kampanię reklamową oraz uruchomiono dedykowany serwis konkursowy. Celem działań jest promocja najnowszej linii aparatów EOS M. Projekt jest częścią ogólnoeuropejskiej kampanii firmy Canon.

Premiera aparatu EOS M zainspirowała twórców do stworzenia pojęcia "pokolenie M", oznaczającego młodych, kreatywnych ludzi, którzy chcą za pośrednictwem fotografii dzielić się swoją pasją. Aby zaprezentować możliwości aparatu, Canon zaprosił do współpracy autorów popularnych blogów (Ogrodnik Tomek, Rudomi, Every Cace You Bake, DaisyLine, Skok w Bok Blog, Podejrzane oraz Warsaw Spotted).

Przez najbliższe pięć tygodni blogerzy będą dzielić się z użytkownikami wrażeniami z pracy na aparacie EOS M. Na dedykowanym serwisie www.pojedynkizdjec.interia.pl wszyscy pasjonaci fotografii będą mogli rzucić wyzwanie zdjęciom dodanym przez blogerów i wygrać aparat EOS M.

Akcja potrwa do 6 stycznia 2013 roku.