Logo

Marketing MIX

On Board PR ekskluzywnie z Johnnie Walker i Porsche

On Board PR rozpoczął działania promujące dla najnowszej limitowanej kolekcji zestawów Johnnie Walker® Blue Label™ zaprojektowanych przez Porsche Design Studio. Do Polski trafi jedynie 500 sztuk wyjątkowej kolekcji z Johnnie Walker® Blue Label™.

Konsultanci On Board PR Ecco Network, w ramach umowy ramowej z producentem i dystrybutorem jednych z najbardziej znanych marek alkoholi premium na świecie – firmą Diageo, są odpowiedzialni za strategię, przeprowadzenie i koordynację działań promocyjnych dla najnowszej limitowanej kolekcji Johnnie Walker® Blue Label™ zaprojektowanej i sygnowanej przez Porsche Design Studio. Do Polski trafi jedynie 500 sztuk wyjątkowej kolekcji unikatowych zestawów z Johnnie Walker® Blue Label™ w roli głównej.

Promocję limitowanej kolekcji Johnnie Walker® Blue Label™ rozpoczął pokaz dla prasy przygotowany we współpracy z Porsche Polska oraz magazynem RAMP. Podczas spotkania z dziennikarzami, poza premierą „owocu” kooperacji marki Johnnie Walker i Porsche Design Studio, zaprezentowano również najnowszy model Porsche 911 Carrera 4S.

Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół Anny Dostatniej z działu Retail & Entertainment, prowadzonego przez Tomasza Lisa.