Logo

Marketing MIX

Wszystko w jednym miejscu – katalog IKONOS 2012/2013

Pod takim tytułem ukazała się najnowsza publikacja Ikonos, polskiego producenta i dystrybutora materiałów do druku wielkoformatowego. W najnowszym katalogu nie zabrakło mediowych premier i korzyści dla obecnych i potencjalnych klientów.

„W katalogu IKONOS 2012/2013 zrezygnowaliśmy z podawania cen, dlatego, że jesteśmy elastyczni, znamy wartość swoich produktów ale potrafimy dostosować się indywidualnie do potrzeb danego klienta, jego kontraktu i sytuacji na rynku. To że jesteśmy producentem i posiadamy bardzo szeroką paletę produktów pozwala nam gwarantować najniższą cenę. Wystarczy zadzwonić do naszych doradców.” – mówi Paweł Stania z firmy Atrium. Na kilkudziesięciu stronach, najnowszego katalogu IKONOS 2012/2013, można zapoznać się z ofertą producenta materiałów wszelkich kategorii a także pakietem usług dodatkowych.

Druk LFP charakteryzuje się dużą różnorodnością typów podłoży, pośród których możemy wyodrębnić: banery powlekane, banery laminowane, blockouty, siatki, folie monomeryczne, folie polimeryczne, folie wylewane, laminaty, folie okienne, papiery blueback, papiery whiteback, materiały do POS, papiery fotograficzne, flagi, fototapety, papiery termo-transferowe, tekstylia, canvasy, folie tuningowe i materiały specjalne.

Ponad tysiąc drukarni korzysta z platformy B2B.ikonos.pl

Pierwsi klienci otrzymali dostęp do testowej wersji platformy wiosną 2011 roku. „Dziś każdy kontrahent naszej firmy, po rejestracji ma możliwość korzystania z naszej platformy” – mówi Paweł Stania, kierownik działu marketingu firmy Atrium Centrum Ploterowe. „Nasza platforma to nie jest zwykły sklep internetowy, mimo że wizualnie może budzić takie skojarzenia. Poszliśmy o krok dalej, zarówno w zakresie technologii, jak i korzyści które ta forma komunikacji za sobą niesie.” – tłumaczy Paweł Stania.

„ Najważniejszym atutem jakie daje platforma jest dostęp do jeszcze niższych cen niż u handlowca. Po drugie wszystkie ceny można indywidualnie negocjować. To samo się tyczy rabatów. Odróżnia to nas od konkurencji. Każdego kontrahenta traktujemy indywidualnie, przez co gwarantujemy mu najlepsze produkty i najlepsze ceny na rynku.”  – kontynuuje Stania.

Dostęp do platformy to nie tylko dostęp do materiałów. „Użytkownicy B2B otrzymują szereg funkcjonalności m.in. wspomniane jeszcze niższe ceny przy zamówieniach składanych drogą elektroniczną, indywidualne ceny i rabaty, dostęp do systemu 24/7, zawsze aktualna najszerszą ofertę materiałów i atramentów, promocje, wyprzedaże, bestsellery, dostęp do zamówień, ich historii i stanów on-line, płatności i rozliczenia oraz e-faktury.” – wymienia Stania.

Dodatkową zachętą dla partnerów B2B jest system punktowy. „Wprowadziliśmy system zbierania punktów. Nie jest to innowacyjny pomysł, znamy go bowiem ze stacji benzynowych czy hipermarketów jednakże w branży LFP jesteśmy pierwsi. Nasi klienci za zakupy materiałów otrzymują punkty, które mogą wymieniać nagrody takie jak sprzęty RTV, wycieczki, bony towarowe i inne.” – kończy Paweł Stania.

Rozwój z korzyścią dla partnerów

Oprócz rozwoju technologii, Ikonos inwestuje także w aspekt logistyczny. Ostatnio, poznański i krakowski oddział firmy przeniósł się do nowych magazynów. Niedawno oddaliśmy w Opolu, do użytku drugi, centralny magazyn wysokiego składowania. Inwestycji nie brakuje także w dziale produkcji. Firma uruchomiła system dopalania powietrza procesowego, uruchomiliśmy też nowe systemy konfekcjonowania, które powiększyły nasze moce produkcyjne. „Wszystkie te działania sprawiają, że jesteśmy silnym i wiarygodnym parterem dla naszych kontrahentów, z którym można się związać na lata” – kończy szef działu marketingu Atrium.

www.media.atrium.com.pl