Logo

Marketing MIX

Wygląd siedziby ważnym elementem wizerunku

Wygląd siedziby to ważny element umacniania wizerunku marki, dlatego wiele firm stara się go powiązać ze swoją ofertą bądź obszarem działalności. Nie inaczej było w przypadku „Słodkich Upominków”. Budynek, w którym mieści się producent słodyczy reklamowych, zajmujący się projektowaniem, produkcją oraz konfekcjonowaniem słodyczy reklamowych, do złudzenie przypomina tabliczkę czekolady. Rezultat został osiągnięty dzięki zastosowaniu specjalnych materiałów elewacyjnych.

Nowy budynek przyciąga wzrok i wyróżnia się na tle otoczenia. Zastosowane materiały elewacyjne sprawiają, że obiekt wygląda na „oblany czekoladą”. Widok ten przywołuje na myśl czasy dzieciństwa, wypełnione słodkimi upominkami, cukierkami i innymi łakociami. Na pomysł, aby nowa siedziba firmy utrzymana była w konwencji odwołującej się do produkowanych słodyczy, wpadł Marcin Wnęk – architekt z biura mwa. Projekt architektoniczny od razu przypadł do gustu właścicielowi firmy „Słodkie Upominki” Ryszardowi Garmadzie.

„Mamy świadomość tego, że spójny wizerunek firmy to jeden z elementów pozwalających na osiągnięcie sukcesu poprzez zwiększenie rozpoznawalności naszej marki zarówno na krajowym, jak i na europejskim rynku. W tym celu postanowiliśmy stworzyć siedzibę, która jednoznacznie będzie kojarzona z czekoladą, a przy tym zachowa swoje walory funkcjonalne” – podkreśla Ryszard Garmada.

Do ozdoby zewnętrznych kondygnacji użyto płyt elewacyjnych Cembrit True i Cembrit Fusion w gamie czerwieni, czekolady i rudości, dzięki czemu elewacja jest żywa i odważna kolorystycznie.

„Architekt, który wykonał projekt budynku poszukiwał materiałów z jednej strony spełniających wysokie wymagania pod względem funkcjonalności i trwałości, zaś z drugiej takich, które zrealizują wizję elewacji nowej siedziby „Słodkich Upominków” w taki sposób by kojarzyło się z ofertą firmy. Dzięki naszym materiałom elewacyjnym oraz pracy firmy wykonawczej projekt architekta mógł zostać zrealizowany – a osiągnięty rezultat spełnił oczekiwania klienta” – mówi Maciej Duszczak, Marketing Manager z Cembrit.

Budynek posiada prostą i nowoczesną bryłę, głównie za sprawą odpowiednio dobranej struktury i kolorystyki użytych materiałów. Płyty elewacyjne doskonale współgrają ze stalowymi elementami, przez co nadają obiektowi nowoczesny charakter przy zachowaniu jego wyjątkowości i kolorytu. W siedzibie zamontowano wysokie okna oraz szklaną balustradę, dzięki czemu siedziba „rośnie w oczach”, sprawiając wrażenie bardzo przestronnej.

Budynek zostanie oddany do użytku w przyszłym roku.