Logo

Marketing MIX

Limitowana edycja piwa marki Książęce

Na początku grudnia br. w sklepach i lokalach gastronomicznych pojawił się nowy limitowany wariant piwa Książęce – Korzenne Aromatyczne. Piwo wyróżnia unikatowa receptura, opracowana przez browarników z Tyskich Browarów Książęcych. Wykorzystano w niej wyłącznie naturalne przyprawy oraz dodatek miodu lipowego, które nadają piwu głęboki smak. Wprowadzenie Korzennego Aromatycznego wspierają działania w social media, aktywności handlowe oraz działania PR.

Korzenne Aromatyczne to kolejne piwo z Kolekcji Specjalności Książęce, przygotowane specjalnie na zimę. Piwo wyróżnia unikatowa receptura przygotowana przez browarników z Tyskich Browarów Książęcych, wykorzystująca wyłącznie naturalne składniki: skórkę pomarańczy, korę cynamonową, imbir, goździki oraz miód lipowy. Dodatek miodu z czasem na skutek naturalnego wytrącania może powodować zmętnienie piwa. Nowe Książęce można spożywać w tradycyjnej, schłodzonej formie lub po podgrzaniu – jako grzaniec – bez potrzeby dodawania jakichkolwiek przypraw.

– Książęce Korzenne Aromatyczne to pierwsze piwo o tak bogatej, opartej na naturalnych przyprawach recepturze w historii Kompanii Piwowarskiej. Wychodzimy tym samym naprzeciw konsumentom, ceniącym sobie klasyczny smak lagera, ale coraz częściej oczekującym od dużych browarów nowych, niestandardowych smaków i stylów piwnych. Wyjątkowe połączenie składników kojarzących się nam z zimą sprawia, że jest to piwo idealne na długie zimowe wieczory – mówi Marta Andreasik, Specjalista ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.  

Korzenne Aromatyczne dostępne jest w 0,5-litrowych butelkach oraz w limitowanym opakowaniu wraz z trzema pozostałymi piwami z rodziny Książęcego – Czerwonym Lagerem, Złotym Pszenicznym i Ciemnym Łagodnym. Eleganckie nosidełko z czterema piwnymi stylami może być idealnym świątecznym prezentem i początkiem ciekawej podróży przez bogaty świat piwa. Z okazji pojawienia się na rynku Korzennego Aromatycznego w wybranych lokalach gastronomicznych będzie można spróbować nowości w formie grzańca.

Debiutowi Korzennego Aromatycznego towarzyszą działania w social media, za które odpowiada agencja Lubię to oraz działania PR, które prowadzi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Opakowania zaprojektowało studio Mango Design.

Więcej informacji: www.ksiazece.pl i www.facebook.com/Ksiazece