Logo

Marketing MIX

Najnowsza kampania CIN&CIN

W połowie grudnia rusza kampania telewizyjna marki CIN&CIN. Spoty skupiają się na promocji nowości z portfolio grupy Ambra S.A. – gotowych drinkach o smaku Mojito i Watermelon. Na aktywności reklamowe marki składają się również działania BTL, on-line oraz prosprzedażowe w wybranych punktach sprzedaży z wykorzystaniem designerskich materiałów POSM.

Aktywności marketingowe marki CIN&CIN w okresie świąteczno-karnawałowym koncentrują się na kampanii telewizyjnej, która potrwa od 17 grudnia do 21 stycznia. Spoty utrzymane w swobodnej, imprezowej konwencji, emitowane będą przede wszystkim w TVN, a także w innych kanałach tematycznych stacji. Za kreację i realizację spotów telewizyjnych odpowiada agencja PZL, a ich reżyserem jest Iwo Zaniewski.

Wsparciem dla komunikacji będzie również szeroko zakrojona, styczniowa promocja konsumencka oraz kampania w mediach społecznościowych. W tym celu zaplanowano konkurs i działania podkreślające wizerunek marki na Facebooku:www.facebook.com/CINandCIN. Silny nacisk został również położony na komunikację w punktach sprzedaży kanału nowoczesnego oraz prasie branżowej i lifestylowej, gdzie prowadzone są działania reklamowe wzmocnione aktywnościami public relations. Za komunikację PR odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.

Na potrzeby kampanii dla CIN&CIN Watermelon i CIN&CIN Mojito, stworzono również tzw. gift pack czyli unikatowe opakowania wraz z oryginalnym upominkiem w postaci specjalnie zaprojektowanej, eleganckiej szklanki. Nowy produkt CIN&CIN wyróżnia się na tle konkurencji spójną, nowoczesną stylistyką i wyrazistymi kolorami, które w połączeniu z elegancką czernią doskonale oddają wizerunek marki.