Logo

Marketing MIX

II edycja badania PIAP

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna II edycję badania POSTRZEGANIA ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH JAKO NOŚNIKA REKLAMY. Badania przeprowadzone w 2010 r. pokazały, że aż 87% marketerów uważa artykuły promocyjne jako skuteczne narzędzie.

Badanie skierowane jest do klientów końcowych, w szczególności pracowników działów marketingów zarówno dużych korporacji, jak również małych i średnich przedsiębiorstw.

– II edycja badania ma dać nam jasny obraz jak postrzegane są artykuły promocyjne dla osób decydujących o wydatkach marketingu w Polsce. Dodatkowo pozwoli nam poznać prognozy wydatków na reklamę BTL w 2013 roku, czy też jaki gadżet chcieliby otrzymać sami respondenci – mówi Tomasz Chwiłowicz, wiceprezes PIAP.

Wyniki badania zostaną zaprezentowane na początku 2013 r. Badanie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem systemu ankietowego Paxonta.com

www.piap-org.pl