Logo

Marketing MIX

Niedźwiedzie polarne Coca-Cola w filmowej roli

13 stycznia 2013 r. odbędzie się kinowa i telewizyjna premiera krótkometrażowego filmu o rodzinie misiów polarnych Coca-Cola. W sprzedaży pojawiły się także puszki z limitowanej edycji z bohaterami filmu. Ideą nowej globalnej kampanii Coca-Cola jest podkreślenie wyjątkowego znaczenia więzi rodzinnych.

Misie polarne, jedne z najbardziej rozpoznawalnych ikon tradycji reklamowej Coca-Cola, towarzyszą marce od 1922 roku i na przestrzeni lat stały się nierozerwalnym elementem kampanii marketingowych tego napoju. W tegorocznej odsłonie niedźwiedzie będą inspirowały rodziny na całym świecie do celebrowania chwil spędzanych razem.

Już od 2 stycznia, kampania wspierana jest w telewizji zapowiedziami 7-minutowego filmu premierowego o misiach polarnych, przygotowanego przez studio filmowe SCOTT FREE, Ridleya Scotta.  W niedzielę 13 stycznia film będzie miał premierę na antenie TVN zaraz po Faktach oraz na antenie Polsatu po Wydarzeniach, a także, tylko w tym dniu, będzie wyświetlany w największych kinach w całym kraju.14 stycznia ruszy kampania telewizyjna, nawiązująca do filmu i będzie trwała do końca lutego 2013 r.

Dla kolekcjonerów limitowanych opakowań, Coca-Cola przygotowała trzy nowe puszki przedstawiające głównych bohaterów kampanii. Limitowana edycja dostępna jest już na terenie całego kraju, we wszystkich kanałach sprzedaży.  

W kampanii znajdą się także elementy zabawy, począwszy od akcji promocyjnych w kinach, gdzie całe rodziny będą mogły wspólnie bawić się na multimedialnych podłogach i wygrywać zestawy limitowanych puszek Coca-Cola, poprzez wirtualną Wyspę Arktyczną, która stanowi platformę interaktywnych gier z misiami w roli głównej, aż po śledzenie perypetii niedźwiedziej rodziny na Facebooku.