Logo

Marketing MIX

Nowe kategorie w Media Trendy 2013

Rozpoczynają się zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu Media Trendy. W jego zasadach wprowadzono istotne zmiany, m.in. likwidując podział kategorii na media i planowanie oraz wprowadzając nowe kategorie i podkategorie.

Podział na media i planowanie zlikwidowano w Media Trendach, żeby odzwierciedlić zmiany na rynku reklamowym. – Media coraz częściej zgłaszają swoje projekty w kategoriach związanych z planowaniem, konkurując tym samym o nagrody z domami mediowymi. Również agencje reklamowe realizując fantastyczne i niestandardowe projekty bezpośrednio z klientami wchodzą w dotychczasowe kompetencje mediów i domów mediowych. Nikt nie ma już monopolu na wymyślanie komunikacji, kanałów i sposobów dotarcia do konsumenta – uzasadnia Anna Zimecka, koordynująca konkurs z ramienia organizującego go Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Ponadto w konkursie pojawiła się kategoria Open (dedykowana nowym platformom komunikacji B2C i B2B, nowym narzędziom badawczym i innym projektom typu startup), a także podkategorie Mobile i Social Media (w ramach kategorii Wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych) oraz Komunikacja eventu i Innowacja w eventach (w ramach kategorii Akcje specjalne i eventy).

Przy okazji konkurs zyskał też nowe logo, zaprojektowane przez agencję Mamastudio.

Projekty we wszystkich kategoriach można zgłaszać do 28 lutego. Najlepsze kampanie będą też walczyć o tytuł Grand Prix, a jury wybierze także najlepszy team mediaplannerski w konkursie Young Media Lions. Dodatkowo przyznane zostaną nagrody specjalne: Człowiek Roku w Mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym.

Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas gali 22 kwietnia.