Logo

Marketing MIX

Getin Bank z nową identyfikacją i kampanią

Getin Bank wprowadza nową identyfikację wizualną, mającą odzwierciedlać zmiany w jego strategii i ofercie. Wspiera to kampania reklamowa, przygotowana przez firmy Bardzo, MediaVest i Rc2, w której prezentowany jest rachunek oszczędnościowy Getin Up.

Wdrażanie nowej strategii rozpoczęło się pod koniec ub.r., kiedy bank uruchomił nowy system bankowości internetowej oraz powiązany z nim rachunek oszczędnościowy Getin Up, który ma być flagowym produktem Getin Banku. Na przełomie stycznia i lutego otwarte zostaną pierwsze placówki banku o wyższym od obecnego standardzie. W dalszym okresie ten standard zostanie wprowadzony we wszystkich oddziałach.

Jednocześnie Getin Bank wprowadza nową identyfikację wizualną, której najważniejszą częścią jest nowy logotyp. Składa się on z zielonej strzałki oraz nazwy banku. – Logo zachęca do działania, sprawdzania, porównywania z konkurencją. Chcemy, żeby każdy do nas przyszedł i nas sprawdził. Wróciliśmy do źródła: znaczenia słów Get in – wejdź, przekonaj się – opisuje Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Banku. – Nowe logo będzie od tego momentu wykorzystywane w całej komunikacji banku. Stopniowo, wraz z pojawianiem się nowych oddziałów, zastąpi też wizualizację sieci placówek – zapowiada Maciej Szczechura.

Nowy wizerunek banku i konto Getin Up będą promowane w startującej właśnie kampanii reklamowej. Reklamy podkreślają zalety tego rachunku: możliwość wykonywania przelewów bez znajomości numeru konta adresata, np. przy użyciu Facebooka, maila i SMS-a, płatności zbliżeniowe telefonem, dostępność karty Display Card MasterCard umożliwiającej kontrolę wydatków oraz załatwienie formalności za klienta, który chce przenieść konto do Getin Banku. Ponadto w kampanii promowana jest lokata.

Akcja reklamowa od 14 stycznia jest prowadzona w prasie (niestandardowe, duże formaty w dziennikach, tygodnikach opinii i pismach rozrywkowych), internecie (m.in. portale horyzontalne) oraz na outdoorze (backlighty i citylighty w 10 największych miastach, tablice w metrze warszawskim), natomiast 18 stycznia rozpocznie się w telewizji (60-, 30- i 10-sekundowe spoty). Działania potrwają cztery tygodnie. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, a za aktywności public relations odpowiedzialna jest agencja Rc2.