Logo

Marketing MIX

Na rynku zadebiutowała nowa sieć reklamy kontekstowej

W styczniu b.r. na rynku polskim zaczęła działać firma Context Ad Network Sp. z o.o. (context.ad). Start działalności operacyjnej przewidziany jest na 1 lutego b.r. Spółka powstała w ramach grupy kapitałowej OAN.

Context.ad to sieć reklamy kontekstowej stworzonej na bazie własnej technologii zrzeszającej m. in. serwisy z grupy PREMIUM. Sieć na początku obejmie swoim zasięgiem serwisy  sieci Online Advertising Network. W ramach grupy OAN działają produkty dedykowane poszczególnym obszarom reklamy online: premium.ad (sieć reklamowa display typu premium), business.ad (biznesowa sieć reklamowa), reach.ad (zasięgowa sieć reklamowa), mobi.ad (kompleksowe rozwiązania z zakresu mobile).

Formy reklamowe context.ad dają możliwość nieinwazyjnego dotarcia do użytkowników za pomocą reklamy kontekstowej rozliczanej za efekt (CPC) z przekazem reklamowym wykazującym wysoki stopień dopasowania do zawartości danej strony.

Spółką Context Ad Network pokierują Emil Sobkowicz i Karol Król, związani z rynkiem reklamowym od kilku lat, a w szczególności z rynkiem reklamy SEM i kontekstowej. Do tej pory Emil Sobkowicz pracował m. in. w Omnicom Media Group jako SEM Team Coordinator oraz w BusinessClick jako Dyrektor Zarządzający, natomiast Karol Król pracował m. in. w Trader.com (Polska) jako Specjalista ds. Sprzedaży oraz w BusinessClick jako Team Leader.

„Nasze wieloletnie doświadczenie w reklamie internetowej utwierdza nas w przekonaniu, że na polskim rynku reklamy kontekstowej, jest miejsce na kolejnego gracza. Context.ad od począdku swojej działalności oferować będzię szeroki zasięg, innowacyjną technologię emisji oraz profesjonalną obsługę" – mówi Emil Sobkowicz CEO nowej spółki.

„Tworząc Context.ad, wykorzystaliśmy nasze wieloletnie doświadczenie związane z pracą z sieciami reklamy kontekstowej. Dzięki tej wiedzy udało nam się zaimplementować jedynie sprawdzone pomysły i optymalne rozwiązania, które zadowolą naszych klientów” – komentuje Karol Król Dyrektor Sprzedaży i członek zarządu nowej spółki.