Zgłoszenia firm i projektów można przesyłać do 28 lutego 2013 r. Rozstrzygnięcie planowane jest na 9 kwietnia 2013r. w Warszawie. W tej edycji czekają na nowe, atrakcyjne ceny oraz wiele zmian zarówno wizerunkowych jak i organizacyjnych. OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Od 15 lat Impactor, jako konkurs wizerunkowy cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno zgłaszających, stałych klientów czy nowych firm, a także sponsorów z sektora mediów i reklamy, co jest wyjątkiem w branży. Kiedyś wspierany przez organizacje branżowe, dziś od 4 lat niezależny, samodzielny projekt, który na stałe i niezmiennie gości w kalendarzu wydarzeń sektora mediowo-reklamowego.
Podstawą działania konkursu jest aktywność członków Akademii Impactorów, seniorów rynku, laureatów wszystkich poprzednich edycji.
Na 15-lecie przygotowano dla wszystkich nowe korzystne ceny zgłoszeń oraz rabaty, a także 28 lutego 2013 r. odbędzie się spotkanie laureatów Impactorów oraz wieczór podsumowujący 15 lat istnienia na rynku projektu Impactor.
Tegoroczna edycja, to nie tylko jubileusz, ale i wyjątkowa okazja do podsumowania i wspomnień, jaką metamorfozę przeszła branża na naszych oczach przez ostatnie lata.
– Od 15 lat na rynku, od 4 samodzielnie bez wsparcia organizacji branżowych, ale niezależni i wciąż świetnie zorganizowani z poparciem sponsorów z sektora mediów, choć w kryzysie – zaczynamy nowy rozdział Impactorów. To nie koniec historii, to dopiero jej początek – mówi Cezary Kaźmierczak, organizator Impactorów.