Logo

Marketing MIX

Wirtualne przymierzalnie 3D już dostępne w Centrum Janki

Klienci Centrum Janki mogą testować wirtualne przymierzalnie – innowacyjną technologię opartą na systemie rozszerzonej rzeczywistości, która po raz pierwszy dostępna jest w Polsce.

– Przez cały weekend obserwowaliśmy żywe zainteresowanie „magicznymi lustrami” wśród klientów Centrum Janki. Zaskoczyło nas, że z wirtualnych przymierzalni bardzo chętnie korzystali mężczyźni. Szczególnie zaciekawiła ich innowacyjna technologia, choć doceniali również praktyczny aspekt korzystania z wirtualnych przymierzalni – mnóstwo zaoszczędzonego czasu w porównaniu z tradycyjnymi przymierzalniami – powiedziała Katarzyna Najdzik, marketing manager Apsys Polska, firmy zarządzającej m.in. Centrum Janki.

Osoby korzystające z wirtualnych przymierzalni mogą w jednym miejscu zapoznać się i wirtualnie „przymierzyć” blisko 1000 artykułów z wiosennych kolekcji wszystkich sklepów odzieżowych dostępnych w Centrum Janki. Na specjalnych stanowiskach wyposażonych w 52-calowe ekrany oraz zaawansowane technologicznie kamery z czujnikami 3D rozpoznającym głębię przestrzeni sylwetka przymierzającego jest na bieżąco rejestrowana i analizowana. Następnie na obraz z kamery nakładane są zdjęcia wybranych elementów odzieży, które na ekranie dopasowują się do sylwetki i są animowane wraz z poruszaniem się przymierzającego.

Wirtualne przymierzalnie pozwalają na skomponowanie własnych zestawów ubrań oraz wydrukowanie listy zakupów. Osoby używające „magicznych luster” mogą również podzielić się swoją stylizacją ze znajomymi wysyłając zdjęcie na wybrany adres mailowy lub publikując je na portalu facebook.com.