Logo

Marketing MIX

Louis Vuitton ma PR menedżera w Polsce

W ślad za otwarciem biura w Warszawie, firma Louis Vuitton powołała Magdę Bulera-Payne na stanowisko Public Relations Manager w Polsce.

– Mam przyjemność ogłosić nominację Magdy Bulera-Payne na stanowisko Public Relations Manager Louis Vuitton Polska. Ta nominacja jest związana z otwarciem pod koniec czerwca 2013 pierwszego sklepu Louis Vuitton w Warszawie. Mamy w zwyczaju zatrudniać osoby mające doskonałe relacje z mediami. Naszym priorytetem jest nawiązanie bliskich relacji z polskimi dziennikarzami. Wierzymy, że Magda osiągnie ten cel dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu zdobytemu w środowisku korporacyjnym i branży modowej. Magda ma wszelkie predyspozycje ku temu, by z pasją, kreatywnością i energią świadczyć usługi na najwyższym poziomie w kontaktach z prasą w Polsce – mówi Roberto Eggs, President Louis Vuitton North Europe.

Magda Bulera-Payne ma 40 lat. Jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zawodową karierę w komunikacji i PR rozpoczęła w firmie NIVEA Polska na stanowisku Senior Public Relations Manager, następnie objęła stanowisko Senior Press Officer w londyńskim biurze Beiersdorf UK, by w 2007 roku dołączyć do zespołu Gruner+Jahr Polska jako Public Relations Manager. W 2010 roku założyła własną firmę, specjalizującą się w zarządzaniu wizerunkiem osób oraz marek obecnych w obszarze mody i lifestyle'u.

Magda Bulera-Payne będzie osobą kontaktową dla prasy i będzie odpowiadać za całość relacji z mediami Louis Vuitton w Polsce. Magda obejmuje obowiązki z początkiem kwietnia br.