Logo

Marketing MIX

Plej wzmacnia zespół

Agencja PLEJ zajmująca się zintegrowaną komunikacją marketingową powiększyła zespół.  Od kwietnia na stanowisku event managera pracuje Tomek Karwowski. Do działu Client Service firmy dołączył ponadto Paweł Pietrzykowski, który objął stanowisko Account Executive.

Tomek Karwowski z branżą eventową oraz marketingową związany jest od 10 lat. W trakcie swojej kariery realizował projekty m.in. dla takich firm, jak: Google Polska, Coca-Cola, Allegro, Logitech, Netia, BGŻ, Pfizer, PZU, Link4, Parkridge, H&M, Merlin.pl, Sony, T Mobile, Orange. W PLEJ będzie odpowiadał za realizację projektów dla LPP, PLAY oraz PKO BP.

Paweł Pietrzykowski ma kilkuletnie doświadczenie w branży reklamowej. Zdobywał je, pracując w agencjach: BTL Point Group, IQ Marketing, VA Strategic Communications, Focus Media Group, gdzie zajmował się m.in. produkcją materiałów reklamowych, organizacją akcji samplingowych i animacji sprzedażowych. Posiada także doświadczenie w realizacji programów lojalnościowych i motywacyjnych. Obsługiwał w tym czasie m.in. takie marki jak: Logos Tour, Metaxa, Remy Martin, Wyborowa, FDN, Energizer, Bayer, PKO BP. Interesuje się nowymi technologiami, modą, sportem, podróżami i historią. W PLEJ będzie zajmował się obsługą operatora telefonii komórkowej PLAY.

PLEJ jest agencją oferującą usługi z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. W ramach trzech jednostek biznesowych PLEJ Creative, PLEJ Events oraz PLEJ Digital. Dirma oferuje usługi z zakresu ATL/BTL/Interactive, field marketingu i organizacji eventów. Firma działa od 2002 roku i zatrudnia obecnie 35 osób. Założycielami i partnerami zarządzającymi agencji są Łukasz Gumowski, Łukasz Ostaszewski oraz Rafał Krawczuk. Wśród Klientów agencji znajdują się takie firmy jak PLAY, PKO BP, LPP, Pernod Ricard Polska, Hard Rock Cafe oraz Amersport (Converse)

www.plej.pl