Logo

Marketing MIX

Impactory rozdane

Znamy zwycięzców 15. jubileuszowej edycji Konkursu Impactor.Patronem medialnym wydarzenia był OOH magazine. Nagrody za 2012 rok, zdobyli:

Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego i Reklamowego 2012 został Jacek Balicki – dyrektor marketingu Samsung. W uzasadnieniu Akademii czytamy: „Za odważne i innowacyjne działania komunikacyjne prowadzone dla marki Samsung nieskupiające się wyłącznie na pozyskiwaniu najniższej ceny, ale bazujące na wykorzystaniu nowoczesnej komunikacji w budowaniu komunikacji marketingowej dla marki.”

Dodatkowo, Centrum im. Adama Smitha przyznało Nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i  zdrowego rozsądku. Laureatem nagrody został Bartosz Marczuk z Rzeczpospolitej.

Laureaci firm i projektów.

Firmy Roku 2012:
– Agencja Reklamowa Roku 2012 – DDB Warszawa
– Agencja PR Roku 2012  – 24/7PR
– Dom Mediowy Roku 2012 – Value Media
– Agencja Interaktywna Roku 2012 – Lemon Sky

Projekty Roku 2012:
– Projekt PR Roku 2012 – Tyskie 5 Stadion (Tequila, DDB Warszawa, STARCOM, RC2).
– Projekt CSR Roku 2012 – Kręć Kilometry, zaparkuj klimatycznie (Fundacja Allegro i All For Planet).
– Projekt Roku – Marketing Sportowy 2012 –  Międzynarodowy Puchar Dzieci Danone Nations Cup 2012 (Brand Support).
– Marketing Miejsc 2012 – Jasna Chopok i Tatrzańska Łomnica. Tak blisko, tak alpejsko! (Agencja Reklamowa CzArt).
– Kampania Społeczna Roku 2012 – Autyzm wprowadza zmysły w błąd (Agencja PZL, Fundacja Synapsis).
– Projekt Roku – Marketingu Bezpośredniego 2012 – Platforma Student  (AFEKT Agencja Reklamowa dla Kampanii Piwowarskiej – Marki Lech Premium).
– Niestandardowy Projekt Marketingowy 2012 – Tyskie 5 Stadion (Tequila, DDB Warszawa, STARCOM, RC2).
– Badawczy Projekt Roku 2012 – Virtual Shopper (Millward Brown)

Więcej informacji na: www.impactor.pl