W marcu tego roku INSPIRION POLSKA uzyskał certyfikat PN-EN ISO 9001-2009, poświadczający istnienie w firmie systemu zarządzania jakością. Dla zainteresowanych, wspomniany certyfikat to nie tylko ułatwienie procesu formułowania opinii o firmie, ale przede wszystkim szereg realnych zapewnień i korzyści wynikających z faktu surowych wymogów, które musi spełnić firma, aby uzyskać wspomniane poświadczenie.
Wszystkie zlecenia wpływające do firmy realizowane są zgodnie z ustalonymi procedurami, dotyczy to przede wszystkim najbardziej kluczowych dla klientów działów takich jak: dział sprzedaży, dział graficzny, drukarnia czy magazyn. Dzięki temu klient uzyskuje pewność, że jego zamówienie będzie realizowane w 100% zgodności ze specyfikacją.
Istnieją normy jakościowe i procedury systematyzujące takie wrażliwe czynności jak: postępowanie z towarem niezgodnym z opisem, czy towarem powierzonym, kontrola jakości nadruku, kontrola ilościowa czy korzystanie z przyrządów pomiarowych. Istnieje także procedura postępowania z reklamacjami, co ma na celu eliminowanie nieprawidłowości oraz wypracowanie rozwiązań satysfakcjonujących klienta.
Materiały używane do wykonywania nadruków pochodzą od sprawdzonych dostawców, którzy zgodnie z regulaminem ISO poddawani są określonym kontrolom pod kątem jakości, terminowości i zgodności dostarczanych surowców z zamówieniem. Urządzenia do wykonywania nadruków są sprawdzone przez autoryzowany serwis, dzięki czemu zawsze pozostają sprawne.
W firmie jest także system szkoleń i oceny pracowników, co skutkuje coraz lepszą pracą zespołu.
– Jakość zawsze była i pozostaje priorytetem INSPIRION POLSKA, niemniej przyznanie certyfikatu jest pewnym ukoronowaniem i potwierdzeniem dotychczasowej strategii organizacyjnej. Dzięki wprowadzeniu systemu zarządzania jakością ISO 9001: 2009 współpraca z firmą INSPIRION POLSKA będzie przebiegać jeszcze sprawniej – mówi Jolanta Kempa, wiceprezes zarządu.