Logo

Marketing MIX

Kto zostanie Dyrektorem Marketingu Roku?

14 lutego wystartowała trzecia edycja prestiżowego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Zwycięzców poznamy na finałowej Gali, która odbędzie się 14 czerwca podczas Mediarun Festivalu w Gdańsku. Zainteresowani mają już niewiele czasu na zgłoszenie kandydatury. Misją Konkursu jest wspieranie i nagradzanie marketerów, których działania przekładają się na pozytywny wizerunek firm i instytucji oraz ich sukces finansowy.

W tym roku do Konkursu uczestnicy mogą zgłaszać się sami, ale również mogą zostać zgłoszeni przez dom mediowy, czy agencję reklamową, z którą współpracują.

to największa w Polsce inicjatywa, jaka powstała z myślą wyłącznie o osobach odpowiadających za działania marketingowe w firmach oraz instytucjach- informuje Paweł Netczuk, pomysłodawca Konkursu i dodaje – cieszymy się, że branża docenia ten projekt.
Zaproszenie

Obok dwóch głównych nagród dla Firmy i dla Instytucji wprowadzono 10 kategorii Osobowości Marketingu Roku, w ramach których kandydaci mogą ubiegać się o wyróżnienie za:
– Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych
– Launch roku
– Wyjątkową efektywność społeczną
– Rebranding roku
– Innowacyjne działania w mediach
– Zbudowanie wyjątkowej relacji z klientami
– Wyjątkową efektywność przy niskim budżecie
– Odkrycie roku (Młody Wilk)
– Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii
– Thinking outside the box

Zaproszenie do Konkursu przez członków Kapituły:
www.youtube.com/watch?v=i4dTzMxavsc

Nowości w Konkursie:
www.youtube.com/watch?v=S_aowpUwFqA

Szczegółowe informacje o konkursie: www.dyrektormarketinguroku.pl/new/