14 lutego wystartowała trzecia edycja prestiżowego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Zwycięzców poznamy na finałowej Gali, która odbędzie się 14 czerwca podczas Mediarun Festivalu w Gdańsku. Zainteresowani mają już niewiele czasu na zgłoszenie kandydatury. Misją Konkursu jest wspieranie i nagradzanie marketerów, których działania przekładają się na pozytywny wizerunek firm i instytucji oraz ich sukces finansowy.
W tym roku do Konkursu uczestnicy mogą zgłaszać się sami, ale również mogą zostać zgłoszeni przez dom mediowy, czy agencję reklamową, z którą współpracują.
to największa w Polsce inicjatywa, jaka powstała z myślą wyłącznie o osobach odpowiadających za działania marketingowe w firmach oraz instytucjach- informuje Paweł Netczuk, pomysłodawca Konkursu i dodaje – cieszymy się, że branża docenia ten projekt.
Zaproszenie
Obok dwóch głównych nagród dla Firmy i dla Instytucji wprowadzono 10 kategorii Osobowości Marketingu Roku, w ramach których kandydaci mogą ubiegać się o wyróżnienie za:
– Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych
– Launch roku
– Wyjątkową efektywność społeczną
– Rebranding roku
– Innowacyjne działania w mediach
– Zbudowanie wyjątkowej relacji z klientami
– Wyjątkową efektywność przy niskim budżecie
– Odkrycie roku (Młody Wilk)
– Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii
– Thinking outside the box
Zaproszenie do Konkursu przez członków Kapituły:
www.youtube.com/watch?v=i4dTzMxavsc
Nowości w Konkursie:
www.youtube.com/watch?v=S_aowpUwFqA
Szczegółowe informacje o konkursie: www.dyrektormarketinguroku.pl/new/