Logo

Marketing MIX

Retail Technology Days już w maju

Retail Technology Days 2013 to jedyne wydarzenie w Polsce, podczas którego spotkają się liderzy rynku IT, dostawcy sprzętu i technologii oraz przedstawiciele sieci handlowych na co dzień odpowiedzialni za zakupy i zarządzanie systemami informatycznymi. Patronem Medialnym wydarzenia jest OOH magazine.

Konferencja połączona jest z wystawą firm oraz prezentacją najnowszych rozwiązań – co z jednej strony pozwoli dyrektorom IT i przedstawicielom zarządów sieci handlowych zapoznać się z możliwościami, jakie mogą dać odpowiednio dobrane i wdrożone systemy informatyczne, a z drugiej – umożliwi dostawcom oprogramowania, technologii i sprzętu wygodną i skuteczną prezentację zalet proponowanych przez nich produktów i rozwiązań.

Retail Technology Days 2013 to  2 dni konferencji, 6 bloków tematycznych, strefa networking, wystawa firm oraz przyznanie Nagród REvolution – wyróżnienie dla nalepszych produktów i rozwiązań prezentowanych podczas wydarzenia.

Starannie dobrani prelegenci w swoich wystąpieniach skupią się na prezentacji wymiernych korzyści finansowych, jakie mogą odnieść sieci handlowe w różnych obszarach prowadzonego przez nie biznesu, w wyniku wdrożenia rozmaitych rozwiązań technologicznych i sprzętowych. Wśród ciekawych gości pojawią się m.in. Michał Żyliński z Microsoft, który podpowie jak sobie radzić i umiejętnie wykorzystać zalew informacji a także Piotr Krauschar współzałożyciel faceADDICTED i Mobberry, który dostarczy ciekawych informacji na temat mediów społecznościowych i ich faktycznego wpływu na wzrost sprzedaży w realu.

Uczestnicy Retail Technology Days 2013 otrzymają unikalną możliwość zapoznania się ze szczegółami proponowanych systemów, rozwiązań i sprzętu podczas wystawy firm towarzyszącej konferencji. Na miejscu przedstawiciele wystawców zaprezentują urządzenia i udzielą wyczerpujących informacji na temat korzyści płynących z zastosowania ich propozycji w działalności sieci handlowych.

Nowością tej edycji jest bezpłatny wstęp na część wystawową RetailTech – wystarczy wcześniej wypełnić formularz rejestracji dostępny na tej stronie.

Konferencja Retail Technology Days jest organizowana od 2011 roku. W pierwszej edycji wydarzenia wzięło udział ponad 500 osób, wśród prelegentów pojawili się najwięksi polscy specjaliści z zakresu technologii stosowanych w handlu. Od tego czasu, w konferencjach RetailTech uczestniczyło ponad 1200 osób, wystąpiło ponad 60 prelegentów a swoją ofertę zaprezentowało ponad 50 firm.

Rejestracji można dokonać poprzez stronę www.retailtech.pl.