Logo

Marketing MIX

Milka szuka najmilszego miasta w Polsce

Pod hasłem „Milka. Moje miasto się przytula” – pod takim hasłem wystartowała akcja organizowana przez markę Milka, w której Polacy wybiorą najmilsze miasto w Polsce. Nagrodą dla zwycięskiego miasta jest ogólnopolska promocja o wartości pół miliona złotych. Inicjatywa „Milka. Moje miasto się przytula” to kolejna odsłona kampanii „Śmiało, bądźmy delikatni”.

Akcja potrwa do 7 lipca br. W tym czasie uczestnicy będą mogli wybrać najmilsze ich zdaniem miasto w Polsce. Wyboru Polacy dokonają w kilku etapach, za pomocą strony www.fioletowastrona.pl, aplikacji na Facebooku (Facebook.com/Milka) oraz dzięki zaangażowaniu w liczne miejskie aktywacje, zaplanowane na najbliższe dwa miesiące. Akcja podzielona jest na etapy – każdy z nich wymaga czynnego zaangażowania uczestników.

– Podczas pierwszego etapu pokażemy, jak ważne są relacje z ludźmi, zachęcając do wysyłania wirtualnych przytuleń poprzez stronę akcji oraz aplikację na Facebooku. Przytulenia można wysyłać do swoich bliskich, przyjaciół i znajomych. Trzy miasta, z których wysłana zostanie największa liczba przytuleń, wejdą do ścisłego finału. To one będą walczyć w kolejnych etapach o miano pierwszego w historii najmilszego miasta w Polsce. W drodze do finału mieszkańcy tych trzech miast będą mieli okazję wykazać się i udowodnić, że to właśnie w ich mieście panuje najmilsza atmosfera, biorąc udział w weekendowych wydarzeniach specjalnych oraz zabawnych prowokacjach. O tym, które miasto w Polsce zdobędzie tytuł najmilszego, dowiemy się 30 czerwca br. podczas imprez plenerowych z licznymi atrakcjami, grami i zabawami dla mieszkańców, zorganizowanych w trzech miastach-finalistach jednocześnie – wyjaśniła Beata Kucejko Brand Manager marki Milka, organizatora akcji.

Najmilsze miasto w Polsce otrzyma od Milki nagrodę główną w postaci działań promocyjnych w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, która zostanie zrealizowana tuż po zakończeniu całości projektu. Obejmie ona zasięgiem takie media, jak m.in. TVN, RMF FM, RMF MAXXX, Gazetę Wyborczą, prasę lifestylową, lokalną, YouTube, Facebook oraz nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach. Będą to zarówno materiały video i audio, jak i relacje z imprez, a także wejścia reklamowe w prasie oraz Internecie.