Logo

Marketing MIX

5 sesji tematycznych Retail Technology Days 2013

Retail Technology Days to jedyne w Polsce wydarzenie, podczas którego liderzy rynku IT, dostawcy sprzętu i technologii dyskutują wspólnie z przedstawicielami sieci handlowych o przyszłości, kierunkach rozwoju i innowacjach w handlu detalicznym. Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się 22 i 23 maja w Novotel Warszawa Airport.

Konferencję podzielono na pięć sesji tematycznych, w czasie których poznamy najnowsze rozwiązania, koncepcje i pomysły wpływające na rozwój sieci handlowych typu food i non-food. Podczas sesji „Efektywność, skalowalność, dopasowanie do potrzeb – systemy IT dedykowane dla sektora retail“ dowiemy się czym jest eSAMBO a także jak efektywnie zarządzać rozproszoną siecią handlową. „Przyszłość jest dziś. Technologiczne rewolucja w handlu detalicznym“ – to druga sesja w której zostanie poruszona kwestia usług dodanych, które mogą być receptą na panujący kryzys. Niezwykle interesująco zapowiada się „Real vs. Virtual vs. Social. Nie ma jednej recepty na sukces w strategiach cross-channel i ecommerce“, w tym panelu prelegenci opowiedzą o najnowszych nurtach w działaniach marketingowych, dedykowanych sieciom handlowym. W kolejnym dniu sesje będą poświęcone customer experience, rozwiązaniom sprzętowym dedykowane sieciom handlowym oraz ludzkiemu wymiarowi technologii.

– Warto zwrócić uwagę na tegorocznych prelegentów, z bogatym doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantują niezwykle wysoki poziom merytoryczny i praktyczny konferencji. Zadbaliśmy o to aby w ciągu tych dwóch inspirujących dni dostarczyć jak najwięcej nowości i poruszyć aktualne wyzwania przed którymi stoi branża – mówi Robert Łapiński organizator wydarzenia.

Podczas konferencji  będzie można usłyszeć prelekcje m.in. Marka Kempki shopper technology directora z firmy Nielsen, który opowie o „Zastosowaniu innowacyjnych technologii w badaniach shopperowych“ a także Andrzeja Łapety, prezesa w firmie SCS Shopping Center Service który podpowie jak zarządzać ofertą rabatową w czasach nowych technologii.

Pełna agenda dostępna jest na stronie www.retailtech.pl/program.

Organizatorem RetailTech jest ECP Media, wydawca magazynu Retail Trends Polska oraz serwisu RETAIL360.pl OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.