Logo

Trade marketing

Szampan w stroju wieczorowym

Marka szampanów Moët & Chandon pokazuje swoje wieczorowe oblicze w branży rozwiązań POS. Elegancka propozycja displaya wprawi klientów w prawdziwie szampański nastrój!

Podczas prezentacji tzw. produktów premium, do których zalicza się również szampan marki Moët & Chandon, firmy stawiają na najwyższą jakość. Zespół designerów STI Group, poprzez formę oraz dodatkowe uszlachetnienia zaprezentował niezwykły display, który aktualnie można podziwiać w dużych francuskich super- i hipermarketach.

Display, który odzwierciedla wizerunek marki

Moët & Chandon: display sprawia bardzo szlachetne wrażenie, przede wszystkim przez szampański kolor obudowy, wytłoczenia w kształcie rombów na bocznych częściach oraz rzucające się w oczy złote logo marki. Design displaya jest spójny z wyglądem butelki szampana marki Moët & Chandon oraz przywołuje na myśl prestiżowe wieczorne spotkania  towarzyskie. Wysokiej klasy obróbka pozwoliła nie tylko na uzyskanie atrakcyjnej optyki, ale również zapewnia stabilność, niezwykle ważną dla umieszczonych na displayu 48 butelek ekskluzywnego trunku.

Pełna oferta firmy na stronie: www.sti-group.com