Logo

Marketing MIX

Tegoroczny KTR bez Grand Prix w KTR 2013.

W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano nahrody Grand Prix.Wręczono 18 złotcyh nagród. Najwięcej nagród zdobyła agencja Saatchi & Saatchi, a wyróżnienia dla firm roku otrzymały ING Bank Śląski (reklamodawca), Graffiti Film (dom produkcyjny) i Badi Badi (studio postprodukcyjne).

W tegorocznej edycji KTR przyznano 117 nominacji oraz 53 brązowe nagrody, 18 srebrnych i 18 złotych. Złoto w kategorii Kampania otrzymała agencja Ogilvy & Mather Advertising za kampanię „Język polski jest Ą-Ę” zrealizowaną w lutym br. (przeczytaj i zobacz więcej). Akcję wyróżniono też w kilku innych kategoriach.

Ogółem najlepszą agencją okazała się Saatchi & Saatchi, która za wszystkie nagrody i nominacje zdobyła 39 pkt. DDB Warszawa uzyskała 29 pkt, Havas Worldwide Warsaw – 23,5, Ogilvy & Mather Advertising – 22,5, a Brain – 21,5.

Tytuł Reklamodawcy Roku jury przyznało ING Bankowi Śląskiemu, Domem Produkcyjnym Roku zostało Graffiti Film, a Studiem Postprodukcyjnym Roku – Badi Badi. Natomiast tytuł Fotografa Roku otrzymał duet Magda Wunsche & Samsel.