W kwietniu 2013 roku firmy Planet PR i Com Creation utworzyły grupę marketingową Planet Group. Dodatkowo została wyodrębniona marka Questing, uzupełniając ofertę grupy w zakresie marketingu miejsc.
– Połączenie trzech wyspecjalizowanych marek w jedną grupę, pozwoli nam na kompleksowe doradztwo w zakresie kampanii marketingowych i PR, organizację eventów i konferencji branżowych, a także realizację niestandardowych projektów z zakresu marketingu miejsc – wyjaśnia Łukasz Wilczyński, założyciel Planet Group.
– Dotychczasowe doświadczenie pozwoli na realizacje projektów na styku m.in. biznesu, samorządu, technologii, czy kultury, wykorzystując efekt synergii i cross-promocji – dodaje Anita Kijanka, odpowiedzialna w grupie za markę Com Creation.
Ze względu na to, że zarówno marki Planet PR (należąca do sieci GlobalCOM PR-Network), jak i Questing działają na rynku międzynarodowym, Planet Group praktycznie od razu zaczyna pracę przy projektach międzynarodowych, rozszerzając dotychczasową ofertę.