Logo

Marketing MIX

Ekskluzywna kolekcja

Podczas Festiwalu Marketingu firma Office Collection przedstawi ofertę kalendarzy na rok 2014 oraz kolekcję ekskluzywnych etui na tablety i smartfony.

Firma jest właścicielem marki Drops znanej na rynku od ponad 20 lat. Produkuje wysokiej jakości galanterię papierniczą; kalendarze książkowe, organizery, notesy, skorowidze adresowe w okładkach z materiałów skóropodobnych, co roku wprowadza do oferty nowe kolekcje okładek. W ofercie znajdują się kalendarze biurkowe, a także usługi znakowania i personalizacji.

– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta przy tworzeniu kolekcji kierujemy się zawsze najnowszymi światowymi trendami jak również tradycyjną elegancją. Wysoka jakość, funkcjonalność i estetyka od zawsze towarzyszą proponowanym przez nas produktom zarówno w codziennej pracy zawodowej jak i czasie wolnym – mówi Cezary Kodym z Office Collection.

Oferta podzielona jest na trzy grupy, przeznaczone w zależności od indywidualnych upodobań poszczególnych grup klientów: Premium, Standard i Młodzieżową.

Office Collection już po raz trzeci będzie wystawcą targów reklamy organizowanych przez OOH magazine. Na stoiska będzie można zapoznać się z najnowszą propozycją przygotowaną na rok 2014 oraz z wprowadzaną właśnie na rynek, kolekcją ekskluzywnych etui na tablety i smartfony w nowoczesnym wzornictwie i o wszechstronnej funkcjonalności.

Festiwal Marketingu i Festiwal Druku odbędą się w EXPO XXI w dniach 11-12 września. Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.

www.drops.com.pl
www.festiwalmarketingu.pl