Logo

Marketing MIX

Nowe billboardy w sieci Motorway 12×4 m

Firma Jet Line, właściciel Motorway 12x4m, ogólnopolskiej sieci wielkoformatowych powierzchni reklamowych, rozpoczęła tegoroczne inwestycje. Do pierwszej nowej lokalizacji w Białym Dunajcu k. Zakopanego, do końca czerwca dołączy jeszcze pięć innych.  

Lokalizacje nowych tablic Motorway 12x4m są zaplanowane w Bytomiu, przy odcinkach obu autostrad w Pruszkowie i Szarowie oraz przy trasie S7 ( Warszawa – Gdańsk), w Kamieńsku i Pasłęku.

– Rozwój sieci naszych nośników wiąże się z budowanymi i przebudowywanymi drogami. Tablice Motorway powstają w lokalizacjach przy nowych odcinkach tras, zaś te przy drogach tracących na znaczeniu są demontowane. Proponujemy reklamę w miejscach o bardzo dobrej widoczności i dużym natężeniu ruchu, opieramy się przy tym o badanie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad a także o wyniki badań widowni Motorway, które na nasze zlecenie realizuje instytut Millward Brown – mówi Michał Ciundziewicki, Prezes Zarządu Jet Line Sp. z o.o. Sp. k.    

Tablice Motorway 12x4m. są wykorzystywane w dużych, ogólnopolskich kampaniach wizerunkowych lub w działaniach prowadzonych lokalnie, zawężonych do wybranego regionu lub trasy. Na szczególną uwagę zasługują kampanie kierunkowe na przykład centrów handlowych lub miejsc atrakcji turystycznych. Ich zadaniem jest informowanie potencjalnych klientów o szczegółach dojazdu do danego miejsca.